امروز : 9 فروردین 1403

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر

بهره برداری از سه واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد در محمودآباد

کد خبر : 90343 16 بهمن 1398
پ

پیش از ظهر امروز و طی مراسمی و با حضور خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و گلچوب مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و بخشی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری مازندران و شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد و اصغری مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی مازندران و موسوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران سه واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد در شهرک صنعتی شهدای محمودآبادافتتاح و به بهره برداری رسید. ‎

یکی از این واحدهای تولیدی ، شرکتی در حوزه تولید ورق های فلزی موج دار است که سال ها به دلیل مشکلات داخلی با رکود و عدم فعالیت رو به رو بود و امروز به مدار تولید بازگشت.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع و سوله ای به مساحت ۸۰۰ مترمربع با حجم سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال راه اندازی شد و با بازگشت دوباره به تولید برای حدود ۴۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی کرده است.

شرکت نخجیر نیز از دیگر واحدهای تولیدی افتتاحی شهرستان محمود آباد است که در زمینه تولید ساچمه تفنگ فعالیت دارد . این شرکت نیز در مجموعه ای با مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علاوه براین امروز در محمودآباد یک واحد پرواربندی گوساله با ظرفیت ۲۰۰ راس با اعتباری بالغ بر  ۲۰ میلیارد ریال و با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم ۳۰ نفر به بهره برداری رسید .

همچنین با حضور معاون استاندار مازندران کلنگ احداث یک واحد بسته بندی برنج ، حبوب و غلات نیز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تن به زمین زده شد.

 

اشتراک گذاری