امروز : 6 اردیبهشت 1403

با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

کلینیک مرکزی بابل افتتاح شد

کد خبر : 90443 19 بهمن 1398
پ

بزرگترین کلینیک ویژه شمال کشور امروز شنبه با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در بابل به بهره‌برداری رسید ... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان بابل،بزرگترین کلینیک ویژه شمال کشور امروز شنبه با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در بابل به بهره‌برداری رسید .

در این مراسم حسین زادگان ، استاندار مازندران و ولی زاده،  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی امید بابل در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۷۵۰ متر مربع در ۳ طبقه و با اعتبار حدود ۶۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

دکتر جلالی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح  اعلام کرد: کلینیک مرکزی دارای ۱۷ کلینیک و پاراکلینیک شامل بخش های تخصصی قلب، داخلی، جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، تغذیه، طب سنتی، روانپزشکی، خون و آنکولوژی، گوارش، پوست و مو، چشم، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، کودکان، دندانپزشکی، توانبخشی، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه می باشد.

دکتر فرزاد جلالی افزود: مرکز تخصصی و فوق تخصصی امید بابل علاوه بر مردم این شهرستان و استان مازندران به بیماران استان های همجوار نیز خدمات ارائه می دهد.

در حال حاضر ۹ بیمارستان در شهرستان بابل با یک هزار و ۴۰ تخت به بیماران خدمات ارائه می دهند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها