امروز : 31 فروردین 1403

به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

دیدار مدیر کل امور بانوان و خانواده با خانواده شهدا و ایثارگران

کد خبر : 90463 19 بهمن 1398
پ

همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، دکترسمیه قاسمی طوسی به همراه جمعی از مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی در پاسداشت یاد و خاطره شهدا، با خانواده شهید بزرگوار رضا شاکری و همچنین ایثارگر خانم فرخ لقا صمدایی دیدار کردند. ‎

 

همزمان با ایام دهه مبارک فجر  و به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، دکترسمیه قاسمی طوسی به همراه جمعی از مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی در پاسداشت یاد و خاطره شهدا، با خانواده شهید بزرگوار رضا شاکری  و همچنین ایثارگر خانم فرخ لقا صمدایی دیدار کردند.

گفتنی است شهید رضا شاکری متولد 1329/11/1 در روستای المشیر قائمشهر و  از کارمندان شرکت برق بوده که در 1364/1/25 در عملیات والفجر 6 به فیض شهادت نائل آمد.

و همچنین سرکار خانم فرخ لقا صمدایی از ایثارگران فعال در ستاد پشتیبانی جبهه های جنگ که دارای سه فرزند جانباز و همسر رزمنده می باشد.

 در این دیدارکه با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدا در این ایام انجام شد، حاضرین خاطراتی از روزهای جنگ را بازگو نمودند و در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از این خانواده های معزز تجلیل بعمل آمد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها