امروز : 4 اردیبهشت 1403

فرماندار میاندورود:امیدی که ایران اسلامی بین مستضعفین جهان ایجاد کرده است بر کسی پوشیده نسیت

حسین منفردی: انتخابات اولین اصل مردم سالاری دینی است

کد خبر : 90560 22 بهمن 1398
پ

فرماندار میاندورود در سخنرانی راه پیمایی 22 بهمن در شهر سورک بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تیری بر دل بدخواهان و دشمنان نظام است ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، حسین منفردی فرماندار میاندرود در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان میاندورود، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم ولایتمداراین شهرستان در این هوای سرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد:آمده ایم تا با بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب، ادامه ددهنده راه انقلاب و شهدا باشیم .
وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه فجر آفرینان اظهار داشت : براندیشه و کلام و حنجره فجر آفرینان که آرمانهای مردم ایران را در غالب شعارهای الهی تنظیم و فریاد زدند درود میفرستیم.

حسین منفردی در ادامه ضمن تسلیت رحلت جانگداز آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و عضو فقید مجلس خبرگان  و گرامیداشت یاد و خاطره آن عالم ربانی تصریح کرد: مسئولان زیادی در طول ۴۰ سال در مکتب ترویج دین و انقلاب ایشان شاگردی کرده و از رهنمودهای آن بزرگوار در خدمت رسانی به مردم استفاده کردند.

فرماندار میاندرود در ادامه ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک تفکر انقلابی و مقاومت بود و هر وقت بخواهیم شعار من یک سلیمانی هستم را به نحو احسن جامه عمل بپوشانیم ، ابتدا باید از ایشان توصیف درستی داشته باشیم و به جوانان انتقال دهیم .

حسین منفردی با تاکید بر اینکه مقام توصیف باید بر مبنای عدالت باشد و افراط و تفریط نداشته باشد، خاطر نشان کرد: در توصیف قهرمانان نباید اسطوره سازی کنیم به طوری که جوانان ما آنها را در ذهن خود دست نیافتنی بدانند.
وی در ادامه بیان کرد: بعد از مرحله توصیف باید اخلاق و مرام شهدا ترویج درست انجام شودو خانواده ها به درستی توجیح شوند.
منفردی در ادامه تجویز درست مبانی اهداف را به عنوان مهمترین مرحله تعلیم و تربیت و آموزش برشمرد.

منفردی ضمن گرامیداشت چهلمین روز حادثه هواپیمایی ایرباس و تسلیت به خانواده جانباختگان، اظهار داشت: در آن شرایط سخت امکان خطای انسانی وجود داشته است ولی مهمترین نکته این موضوع شجاعت و دلیری سردار حاجی‌زاده در اعتراف به اشتباه و عذر خواهی بود .
منفردی بیان داشت : این نوع رفتار سردار حاجی زاده باید سرلوحه و سرمشق همه مسئولین در پذیرش و عذرخواهی در اشتباهات مدیریتی خود باشد.

سخنران روز ۲۲ بهمن شهرستان میاندورود در تشریح ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر اندیشمندی بخواهد انقلاب را تحلیل کند، باید ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را به درستی بررسی کند وهر تحلیل گری متوجه عظمت و جایگاه ایران در منطقه و جهان می شود و امیدی که ایران اسلامی در بین مستضعفان جهان ایجاد کرده است برکسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: از بعد امنیتی نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان در ترازهای اول هستیم و این میسر نمی شود مگر با پشتوانه مردمی و همت نیروهای مسلح.
منفردی در ادامه گفت: هر کس در این جامعه خواسته و ناخواسته بخواهد نیروهای مسلح را تضعیف کند ، اشتباه استراتژیک سختی کرده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با بیان اینکه ما برای پیشرفت به هیچکس وابسته نیستیم، اظهار داشت: تنها راه پیشرفت کشور عزیز ما تلاش در حوزه اقتصادی با دست و پشتوانه شما مردم عزیز است.

وی ادامه داد: همانطور که رهبرمعظم فرمودند اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور عزیز ما را از مشکلات اقتصادی خارج کند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان میاندورود در این سخنرانی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، تاکید کرد: انتخابات یکی از اصلی ترین اصول و مردم‌سالاری دینی است و ادامه داد: این شعار از مردم ایران و اول انقلاب به عنوان استقلال آزادی جمهوری اسلامی به تمام دنیا مخابره شده است .
منفردی با برشمردن حضور پررنگ مردم در انتخابات به عنوان اصل اول انتخابات، تشریح کرد: حضور تک تک مردم در انتخابات همچون تیری بر دل دشمنان و بدخواهان نظام می باشد.
وی در ادامه بیان کرد:مدیران باید در انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند و شفاف عمل کند.

فرماندار میاندورودهمچنین با تاکید به بیان مواضع و عملکرد از طرف مدیران اظهار داشت: ۱۶ پروژه شاخص در حوزه کشاورزی، بهداشتی و خدماتی با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح شده است.
وی در ادامه بیان کرد: ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه امور دام و گلخانه کشاورزی و ۲۵ میلیارد ریال در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی به مردم شریف شهرستان اعطا شده است.
فرماندار میاندرود در در این جلسه از پرداخت ۹۰ میلیارد ریال خسارت بلاعوض و ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به ۴۳ هزار کشاورز میاندورودی در اثر خسارت سیل خبر داد.
منفردی در پایان از راه اندازی مجدد کارخانه نکاچوب و پارس کرم و ایجاد اشتغال مجدد برای جوانان این شهرستان و احداث یک نیروگاه برق کوچک در بخش گهرباران خبر داد

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها