امروز : 31 فروردین 1403

جلسه توجیهی با مسئولسین ستاد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلاردشت

کد خبر : 90698 27 بهمن 1398
پ

به گزارش کمیته اطاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کلاردشت : صبح امروز بیست و هفتم بهمن ماه جلسه توجیهی مسئولین ستاد نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در کلاردشت به ریاست کامران پولادی فرماندار و رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان و با حضور بخشدار مرکزی ، هیات بازرسی ، هیات نظارت و مسئولین ستاد نامزدهای انتخاباتی با موضوع ساماندهی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد . ‎

 

در این جلسه فرماندار شهرستان کلاردشت ضمن دعوت از مسئولین ستادهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی جهت ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد . وی با تاکید بر اهمیت قانون مداری در فرایند برگزاری انتخابات، گفت: اشراف به قانون و رعایت قوانین و آیین نامه های اجرایی از سوی تمامی نامزدها و مسئولین ستادهای انتخاباتی آنها، بسیار حائز اهمیت است .

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود: رعایت اخلاق و قانون مداری در انتخابات، امری محوری بوده و از مردم خوب با فرهنگ، متدین، انقلابی و دارای شعور بالای سیاسی و اجتماعی این شهرستان انتظار می رود که مر قانون انتخابات، نسبت به انجام تبلیغات در خصوص کاندیداهای مورد نظر خویش اقدام نموده و هر جا قانون شکنی مشاهده نمودند، به ستاد انتخابات شهرستان اطلاع دهند.

در ادامه فرماندار کلاردشت اظهار داشت : باید طوری  عمل کرد تا فضای مناسب جهت خلق حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند ماه جاری فراهم شود .

اشتراک گذاری
پیوند ها