امروز : 6 اردیبهشت 1403

لحظه شماری برای خلق حماسه‌ای دیگر

کد خبر : 90790 1 اسفند 1398
پ

آغاز به کار 122 شعبه اخذ رای در شهرستان نکا از ساعت ۸ صبح دوم اسفند// مردم با نزدیک شدن به روز 2 اسفند با شور و نشاط آماده خلق حماسه ای دیگر هستند. ‎

 

انقلاب اسلامی ایران امسال 41 ساله شد و یکی از علل پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی را می توان در وحدت و اتحاد همه مردم زیر سایه رهنمودهای هوشمندانه ولایت فقیه دانست.

مشارکت در تصمیم سازی کشور همواره برای اقشار مختلف مردم از اهمیت خاصی برخوردار بوده است و در این بین قشر جوان جامعه که به سن بلوغ رسیده‌اند و قرار است فردا برای نخستین بار پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند، برای شرکت در این رویداد مهم سیاسی ذوق و شوق بیشتری دارند.

فردا انتظار برای خلق حماسه ای دیگر به پایان می رسد و هر ایرانی شناسنامه به دست، پای صندوق های رای می رود تا در ورق خوردن برگی دیگر از شناسنامه انقلاب اسلامی سهیم شود، و مردم شهرستان نکا نیز همگام با سایر مردم ایران اسلامی با نزدیک شدن به روز 2 اسفند با شور و نشاط آماده خلق حماسه ای دیگر هستند.

حضور شکوهمند و عزتمندانه ملت با بصیر ایران اسلامی در راهیپمایی ۲۲ بهمن دشمنان نظام را شگفت زده کرده و مردم با خلق حماسه ای دیگر پرونده سیاسی ۹۸ را تکمیل خواهند کرد.

کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان نکا

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس