En امروز : 8 اردیبهشت 1403

رییس ستاد انتخابات استان:

تمامی فعالیت های شعب اخذ رای مدیریت می شود

کد خبر : 90844 2 اسفند 1398فرهنگی
پ

حسن نژاد: تاکنون هیچ گونه تخلف مدیریتی گزارش نشده و تمامی افراد دارای سمت در انتخابات، تلاش می کنند تا امانت دار خوب آرا مردم باشند. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، حسین حسن نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تاکنون حدود یک میلیون نفر از افراد واجد شرایط استان در انتخابات شرکت نمود ه اند، گفت: در حال حاضر میزان مشارکت مردم در انتخابات از مرز 40 درصد گذشته است.
وی افرود: با بررسی های انجام شده، روند رشد مشارکت مردم در این ساعات خوب بوده و رو به افزایش اشت.
رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه تخلفی که بر میزان آرای صندوق ها اثرگذار باشد تاکنون صورت نگرفته است، بیان داشت: فضای عمومی شهرها مطلوب است و چند مورد تخلفی که گزارش شده با همکاری فرمانداران و داستان ها به موقع جلوگیری شده در واقع قبل از اینکه اقدامی انجام دهند، شناسایی شدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ضمن بیان اینکه تمام فعالیت هایی که در شعب اخذ رای اتفاق می افتد، مدیریت می شود، اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه تخلف مدیریتی گزارش نشده و تمامی افراد دارای سمت در انتخابات، تلاش می کنند تا امانت دار خوب آرا مردم باشند.
حسن نژاد با بیان این مهم که انتخابات یک فرایند، نظام و ساختار است، عنوان داشت: هیچگونه محدودیتی برای توزیع تعرفه نداریم و به میزان کافی تعرفه در اختیار شعب قرار گرفته است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری