En امروز : 31 فروردین 1403

اعلام پایان انتخابات در مازندران توسط استاندار/ هیچ گونه مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات وجود نداشت

کد خبر : 90851 3 اسفند 1398فرهنگی
پ

با اعلام استاندار، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران پایان یافت. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در محل ستاد انتخاب استان با اعلام پایان زمان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: علیرغم پایان زمان انتخابات، تا آخرین نفری که در حوزه های انتخابیه حضور دارند، رای اخذ خواهد شد.
وی ضمن تشکر از همکاری صدا و سیما، نخبگان و اصحاب رسانه های مکتوب و مجازی در پوشش اخبار انتخابات، بیان داشت: از مردم شریف و عزیز استان به جهت مشارکت موثر در انتخابات این دوره و همچنین از دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر می نمایم.
استاندار با بیان اینکه انتخابات بی حاشیه ای داشتیم، اظهار داشت: هیچ گونه مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات وجود نداشت و تخلفات جزئی بوده که در روند انتخابات خللی ایجاد نکرد.
وی با بیان اینکه تا فردا نتیجه قطعی انتخابات اعلام می شود، عنوان کرد: از همه کاندیداها که شور انتخاباتی را بیشتر نموده اند، قدردانی می کنم و به سایر کاندیداها پیشنهاد می نمایم مشاور و همراه کاندیداهای منتخب مردم باشند.
استاندار گفت: باتوجه به اینکه بخشی از نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از عوامل اجرایی انتخابات بوده اند و برخی از مدارس مکان اخذ رای بوده است، لذا مدارس استان در تمامی مقاطع، فردا شنبه سوم اسفند تعطیل می باشد.  

اشتراک گذاری