امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه پدافند غیرعامل و کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاردشت برگزار شد

کد خبر : 90865 4 اسفند 1398
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری : صبح امروز چهارم اسفند ماه جلسه پدافند غیرعامل و جلسه کارگروه امنیت غذایی شهرستان کلاردشت به ریاست کامران پولادی فرماندار و با حضور معاونت فرمانداری ، بخشدار مرکزی، مدیریت شبکه بهداشت ودرمان ، شهردار و روسای ادارات مرتبط با موضوع پیشگیری و اطلاع رسانی درخصوص ویروس کرونا در محل فرمانداری برگزار شد . ‎

در این جلسه فرماندار شهرستان کلاردشت ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات برلزوم رعایت بهداشت فردی از سوی شهروندان تاکید کرد . وی موضوع پیشگیری مبارزه با گسترش ویروس کرونا را امری ضروری دانست و گفت : لازم است اقدامات پیشگیرانه با جدیت دنبال و تصمیمات جلسه اجرا شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان تقویت وافزایش اطلاع رسانی و آموزش به موقع را ضروری دانست و افزود : با تلاش همه دستگاههای اجرایی و همکاری مردم عزیز با مراقبت های بهداشتی ان شالله در کشور ریشه کن خواهد شد .

در ادامه فرماندار کلاردشت اظهار داشت : خطر ویروس کرونا از آنفلوآنزا کمتر و اما سرعت انتقال آن بیشتر و سریع تر است و از مردم خواست ضمن توجه به اخبار رسمی برای جلوگیری از گسترش این ویروس اقدام کنند . ایشان از اصحاب رسانه و قلم خواستند تا با اطلاع رسانی مناسب درخصوص نحوه پیشگیری و مراقبت های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی از هرگونه ابتلا به این بیماری جلوگیری نمایند .

در پایان جلسه از ادارات صمت ، شبکه بهداشت و درمان ، نیروی انتظامی و اتاق اصناف خواست تا با تشکیل اکیپ های بازرسی ، سوء استفاده در فروش اقلام بهداشتی را به صورت مستمر در سطح شهرستان مورد رصد و کنترل قرار دهند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها