En امروز : 31 فروردین 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت روز مهندس

کد خبر : 90875 5 اسفند 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با صدور پیامی؛ پنجم اسفندماه، روز مهندس را به جامعه مهندسان به ویژه مهندسان مازندرانی تبریک گفت. ‎

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

روز مهندس در تاریخ ایران اسلامی دارای معنا و اشارتی فرهنگی، تاریخی و تمدنی است. تمدن باشکوه این سرزمین عزیز که جای جای آن جلوه گاه دانش، خلاقیت و قدرت ابتکار مهندسان و شگفتی های علم مهندسی ایرانی – اسلامی در حوزه های مختلف است، وظیفه ما را برای پاسداشت تلاش های این قشر تاثیر گذار در روند توسعه و آبادانی کشور دوچندان می کند و یادآور می شود که مهندسان ایرانی و جامعه مهندسی استان مازندران تا چه اندازه می توانند در بالفعل کردن ظرفیت بخش های مختلف از جمله توسعه شهری، معماری و مهندسی در استان نقش تعیین کننده و اثرگذار داشته باشند.
اینجانب پنجم اسفندماه؛ سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی، دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین و یکی از بزرگترین چهره های علمی و مهندسی جهان اسلام که به روز ملی مهندس نامگذاری شده است را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی و مازندران عزیز به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی استان تبریک گفته، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان و تلاشگر را در مسیر توسعه، آبادانی و اعتلای کشور از درگاه ایزد متعال خواستارم.
احمد حسین زادگان
استاندار مازندران

اشتراک گذاری