En امروز : 10 فروردین 1403

پیام تشکر فرماندار از حضور پرشور مردم شهرستان سوادکوه شمالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

پیام تشکر فرماندار از حضور پرشور مردم شهرستان سوادکوه شمالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

کد خبر : 90918 6 اسفند 1398
پ

در پی حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته شهرستان سوادکوه شمالی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرماندار این شهرستان برای قدردانی از مردم شریف شهرستان پیامی صادر نمود. ‎ ‎

 

 

 انصارالحسینی  فرماندار شهرستان  سوادکوه شمالی  با صدور پیامی به مناسبت برگزاری موفق انتخابات یازدهمین  دوره مجلس شورای اسلامی از مردم شریف شهرستان سوادکوه شمالی  و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 در پی دعوت رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران ملت  شریف، مردم آگاه و مومن شهرستان همگام با ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای ستودنی آفریدند و با مشارکت در تعیین سرنوشت خود یک بار دیگر، ظرفیت های مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

بی شک نتیجه انتخابات هرچه باشد، جمهوری اسلامی ایران سرافراز  تر شده است؛ و این پیروزی بزرگ متعلق به ملت بزرگوار ایران است؛ و عظمت نمایش اراده و انتخاب مردم ایران در این برهه حساس به عموم خدمتگزاران و بویژه دولت برگزیده ملت، اعتبار و توان بیشتری خواهد داد.

بر خود فرض می دانم از مردم شریف شهرستان سوادکوه شمالی به سبب حضور آگاهانه و ارزشمند خود در پای صندوق های اخذ رای در 2اسفند 98، از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از، هیات اجرایی، هیات نظارت بر انتخابات،  روساوکارکنان ادارت و نهادها  و اعضای کمیته های تخصصی، هیات بازرسی،  اعضای شورای تامین ، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رای محافظین شعب (نیروی انتظامی و سپاه ناحیه ) و دست اندرکاران و تمامی کسانی که در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور فعال و موثری داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم ضمن عرض تبریک به منتخبین گرانقدر آقایان دکتر کیوان مرادیان و مهندس کمال علیپور توفیق آنان را در جهت خدمتگزاری به مردم حوزه انتخابیه از درگاه ایزد منان خواهانم .

   سید محمد انصارالحسینی 

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات

 

اشتراک گذاری