امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار به دکتر شریعتی و تشکر از مردم فهیم شهرستان گلوگاه در حضور حداکثری در انتخابات

کد خبر : 90938 6 اسفند 1398
پ

فرماندار شهرستان گلوگاه طی پیامی ضمن تبریک به دکتر شریعتی از مردم شهرستان گلوگاه فهیم شهرستان گلوگاه برای حضور حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه، متن پیام بدین شرح است:

 محضر مبارک مردم شریف شهرستان گلوگاه:

 

به حول و قوه الهی و استعانت از پیشگاه خداوند حکیم و با حکمت و زمان شناسی مردم این شهرستان، انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه 1398 در شهرستان گلوگاه جلوه دگر داشت و مشارکت 64 درصدی مردم عزیز این دیار از نیکی و خوبی های ماندگار در شناسنامه سیاسی این شهرستان بوده، نیازمند تقدیر و تشکر و سپاس بیکران را دارد.

این مشارکت داوطلبانه و مسئولیت پذیری در شرایط سخت جنگ اقتصادی و توطئه های بین المللی این پیام را خواهد داشت که همه مسئولان در نظام جمهری اسلامی در حوزه شهرستانی، نماینده محترم منتخب و نماینده دولت باید در پاسداشت حقوق حقه این مردمان تلاش مضاعف نموده و بر خود فرض داشته تا از نهایت این فضل الهی سپاسگزار باشم.

بنده از طرف شما مردم شهرستان گلوگاه، انتخاب جناب آقای دکتر شریعتی را به عنوان نماینده منتخب شرق مازندران در شهرستان های(بهشهر، نکا و گلوگاه) عرض تبریک داشته و آرزوی توفیق روز افزون و موفقیت در خدمت به مردم را در پناه ایزد منان مسئلت دارم و از خدمات ارزنده و ارزشمند جناب آقای دکتر شاعری در کسوت نمایندگی دوره دهم این شهرستان ها نیز تقدیر و تشکر دارم.

 

به امید سربلندی، توسعه و پیشرفت شهرستان گلوگاه

فریدون کلبادی نژاد

فرماندار شهرستان گلوگاه

 

اشتراک گذاری
پیوند ها