امروز : 1 اردیبهشت 1403

تقدیر فرماندار میاندورود از حضور با شکوه مردم در انتخابات

مشارکت68/33 درصدی مردم میاندورود در انتخابات

کد خبر : 90946 7 اسفند 1398
پ

حسن منفردی ضمن اعلان مشارکت 68/33 درصدی مردم میاندورود در انتخابات مجلس از حضورشان تقدیر و تشکر کرد ‎

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، حسین منفردی  فرماندار میاندورودضمن اشاره به مشارکت 68/33 درصدی مردم همیشه در صحنه شهرستان میاندورود ، طی پیامی از این حضور با شکوه قدر دانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

دوم اسفند ماه سال ۹۸ تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان مازندران و خصوصا مردم شریف شهرستان میاندورود نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات،نقش آفرینی نموده اند.

مردم فهیم شهرستان میاندورود، با مشارکت 68/33درصدی خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت نموده اند که تحت هر شرایطی حضور و مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری در اهمیت اول آنان قرار داشته و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

اینجانب ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان مازندران و شهرستان میاندورود،از کلیه عوامل اجرایی،قضایی،نظارتی،نظامی، انتظامی،امنیتی،اصحاب رسانه و همه دست .اندرکاران انتخابات که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

 

اشتراک گذاری
پیوند ها