امروز : 6 اردیبهشت 1403

کارگروه سلامت با موضوع پیشگیری از کرونا

کد خبر : 90954 7 اسفند 1398
پ

فرماندار نکا: خانواده ها و گروه های حساس الزمات پیشگیرانه (بهداشت فردی و محیطی) را رعایت نمایند// تمام فرآیند پیشگیرانه از سوی شبکه بهداشت و درمان پیگیری می‌شود// مردم به شایعات در شبکه های مختلف توجه نکنند. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، به ریاست توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در راستای پدافند غیر عامل با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بیان داشت: وظیفه این ستاد آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص راههای پیشگیری از این بیماری است، با آموزش، اطلاع رسانی دقیق و همگانی برای مردم می توانیم خطرات ناشی از احتمال ابتلا به بیماری کرونا را به کمترین حد برسانیم.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه خانواده ها و گروه های حساس الزمات پیشگیرانه (بهداشت فردی و محیطی)را رعایت نمایند، تصریح کرد: تمام فرآیند پیشگیرانه از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیگیری می‌شود، مردم اخبار و اطلاعیه های مربوطه را از طریق رسانه ملی دنبال کنند؛ به شایعات در شبکه های مختلف توجه نکنند.

توحیدی مقدم بهترین راه کنترل ویروس کرونا را اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد و افزود: برای پیشگیری عمومی از این بیماری، رعایت بهداشت فردی و شستشوی دست ها مهمترین کار است و در حد امکان از رفتن به سفر های غیر ضرور، محیطهای پرتردد و پرازدحام خودداری کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس