En امروز : 6 اردیبهشت 1403

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

تعطیلی مدارس مازندران تا دوشنبه هفته آینده

کد خبر : 90986 9 اسفند 1398فرهنگی
پ

سید عباس موسوی گفت: بر اساس مصوبه کمیته سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام مدارس استان مازندران در ھمه مقاطع تحصیلی و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی زیر پوشش آموزش و پرورش تا دوشنبه هفته آینده تعطیل است. ‎

موسوی به افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به ۱۷ نفر افزایش یافت.

او گفت: تعداد افراد مشکوک به کرونا ویروس در استان چندین برابر تعداد افرادی که آزمایش کروناویروس آن‌ها مثبت بوده است، می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در تمام مبادی ورودی به استان مازندران، طرح تب سنجی از مسافران و گردشگران انجام می‌شود از مسافران خواست در شرایطی که تمام مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل است از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

 

موسوی افزود: در این مرحله تعطیلات پیش رو برای این است که مردم در خانه‌های خود استراحت کنند و از دید و بازدیدهای غیر ضروری پرهیز کنند و همچنین به افرادیکه هرگونه علامتی داشته باشند نزدیک نشوند تا از طیف مبتلایان به کرونا ویروس کم شود.

وی با بیان این که بخش هایی که نیاز به بستری بود را افزایش دادیم، افزود: دستگاه های مختلف کارهای اطلاع رسانی را متنوع کردند و افزایش دادند و صدا و سیما بخوبی اینکار را بخوبی انجام می دهد و اقدامات خوب دیگری نیز در دستور کار است که ان شاء الله به کنترل کروناویروس منجر خواهد شد.

اشتراک گذاری