امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار ویژه شهرستان بابل:

مهمترین عامل #مقابله با #کرونا، مدیریت #فضای روانی است/خود #مراقبتی گام اساسی در #کنترل شیوع #ویروس کرونا است.

کد خبر : 91021 11 اسفند 1398
پ

فرماندار ویژه شهرستان بابل درجلسه ستاد پدافند زیستی پیشگیری از ویروس کرونا گفت: مهمترین عامل #مقابله با #کرونا، مدیریت #فضای روانی است/خود #مراقبتی گام اساسی در #کنترل شیوع #ویروس کرونا است... ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل ، #قربانعلی‌ولی‌زاده، معاون استاندار و  فرماندار ویژه این شهرستان در جلسه ستاد پدافند زیستی پیشگیری از ویروس کرونا که با حضور دکتر جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و مدیران مرتبط تشکیل شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این دانشگاه ، بویژه کادر #بهداشتی و #درمانی شامل #پزشکان، #پرستاران ، #ماماها، #کارشناسان‌بهداشت ، #علوم‌آ‌زمایشگاهی و #بهورزان دلسوز که در این شرایط ویژه #خدمت‌رسانی می کنند؛ اظهار داشت:ستادشهرستانی #مبارزه با ویروس کرونا در روزهای ابتدایی همه گیری این بیماری تشکیل شده و با جلسات #مستمر و #تمهیدات به عمل آمده، آمادگی لازم برای مقابله با این #اپیدمی ایجاد شده است.

وی افزود:هدف از تشکیل این ستاد، بررسی راهکارهای #پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و #اقدامات‌موثر در مقابله با آن و همچنین ایجاد #انسجام بین بخشی در راستای پیشگیری و مقابله با این ویروست است.

ایشان ادامه دادند : از #بخشداران و #شهرداران بابل در عدم تشکیل بازارهای هفتگی ، بویژه دستور #شهرداربابل در #آهک‌پاشی وضدعفونی کردن #معابر ، #اتوبوس‌های شهری ، اماکن #عمومی و #ادارات ،نصب بنر اطلاع رسانی ، عدم برپایی مراسم در سالن اجتماعات آرامگاه‌های سطح شهر که همکاری لازم را با ستادپیشگیری از بیماری کرونا درسطح شهرستان داشتندتشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل خاطرنشان کرد:نگرانی جدی در رابطه باتشدید و #گسترش بیماری وجود دارد ولازم است #شهروندان برای حفظ سلامتی از #ترددبی‌مورد در محل‌های پر رفت و آمد و #سطح‌شهر خودداری کنند؛ لذا نیازمند همکاری جدی شهروندان عزیز جهت #کنترل و #پیشگیری هستیم.

فرماندار بابل گفت:درحال حاضردر دو مرکز درمانی #میناگر و شهید #یحیی‌نژاد بیماران #مشکوک به کرونا #پذیرش و #بستری می شوند.

ولی‌زاده تصریح کرد:آنچه در این فضا خیلی مهم به نظر می رسد ایجاد جو #روانی‌آرام و پرهیز از #ترس است که انتظار می‌رود #خبرنگاران و #رسانه‌ها به عنوان یاریگر اصلی #مبارزه با #شایعه‌ها، در راستای پیشگیری و #ارتقای سطح #آگاهی‌عمومی شهروندان، اقدام کنند.

فرمانداربابل درپایان از مردم خواست بدون توجه به #شایعه‌ها در فضای مجازی اطلاعیه ها و خبرهای مربوط به ویروس کرونای جدید را تنها از #رسانه‌های‌معتبر پیگیری و دنبال کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها