امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه پدافند زیستی مبارزه با کرونا شهرستان سیمرغ به ریاست مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان

کد خبر : 91043 8 اسفند 1398
پ

جلسه پدافند زیستی مبارزه با کرونا شهرستان سیمرغ به ریاست مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان برگزاری شد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ، جلسه پدافند زیستی مبارزه با کرونا شهرستان سیمرغ به ریاست مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان برگزاری شد

در این جلسه ضمن گزارش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درخصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان ، فرماندار شهرستان بر لزوم رعایت دقیق دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و دولت توسط همه اعضای ستاد تاکید کرد.

فرماندار سیمرغ گفت که بازار روز این شهرستان که هر هفته یکشنبه در محیطی باز برگزار می‌شد ، برای پیشگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است .
مجتبی حبیب نژاد روشن افزود که تعطیلی بازار روز شهرستان سیمرغ تا عادی شدن وضعیت کرونایی مازندران ادامه دارد.
وی با اعلام اینکه تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر ابتلای فردی به ویروس کرونا در شهرستان سیمرغ گزارش نشده است ، گفت : ضروری است تا مردم به هشدارها و مراقبت های مطرح شده توسط متولیان امر بهداشت و درمان با هدف پیشگیری توجه داشته باشند .
فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه پوستر راههای پیشگیری از کرونا چاپ و در اختیار شهروندان قرار گرفته است ، افزود : شهرداری سیمرغ برای پیشگیری از ویروس کرونا نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی ، ایستگاه های تاکسی ، اورژانس ، درمانگاه ، برخی مراکز عمومی و حتی واحدهای تجاری هم اقدام کرده است .
حبیب نژاد در پایان با بیان اینکه فرهنگ سازی برای آمادگی مردم در سطح شهرستان سیمرغ انجام شده است ، گفت : برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت اماکن ورزشی ، قهوه خانه ها ، برگزاری همایش ، برگزاری جشن عروسی و غیره را در سطح این شهرستان تعطیل کرده ایم .

اشتراک گذاری
پیوند ها