امروز : 5 اردیبهشت 1403

سفرها باعث گسترش ویروس کرونا می‌شود

کد خبر : 91279 19 اسفند 1398اخبار ویروس کرونا
پ

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بدون شک حضور مردم در خیابان‌ها و سفرهای آنان به استان‌های مختلف باعث گسترش و تثبیت ویروس کرونا می‌شود و فقط و فقط در خانه ماندن و پیگیری اصول خود مراقبتی یگانه راه غلبه بر این ویروس است. ‎

علی رضا رییسی روز دوشنبه درباره اهمیت در خانه ماندن در روزهای شیوع کرونا افزود: در خانه ماندن هموطنان و عدم حضور در معابر و خیابان‌ها رمز غلبه بر ویروس کرونا بوده و با تحمل و بردباری در مدتی کوتاه خواهیم توانست از این مرحله عبور کنیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره سفرهای برخی از هموطنان به استان‌های شمالی کشور در این روزها اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این استان‌ها و اختصاص کامل امکانات بهداشتی و درمانی به اهالی این مناطق، دیگر امکانی برای خدمت رسانی حوزه سلامت به مسافران وجود ندارد و در صورت بیماری، مسافران گرامی با مشکلات وسیعی مواجه خواهند شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت بیان کرد: با قدری تحمل و گذر از وضعیت فعلی می توان در ماه های آتی و در فضایی ایمن و مطمئن سفرها به اقصی نقاط کشور را انجام داد.
تاکنون ۷ هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به دو هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید