امروز : 31 فروردین 1403

استاندار مازندران:

فعالان اقتصادی برای تامین نیازهای مقابله با کرونا پای کار آمدند

کد خبر : 91302 21 اسفند 1398
پ

احمد حسین زادگان در جمع فعالان اقتصادی ( خیرین سلامت ) استان یادآور شد: طبیعتا در روزهای آینده نیاز به اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده افزایش خواهد یافت و در چنین شرایطی باید از همه ظرفیت های استان استفاده کرد / خیرین سلامت اعلام کردند که برای تامین بخشی از اقلام مورد نیاز وارد میدان شوند و بخشی نیز توسط دولت تامین خواهد شد. ‎ ‎

احمد حسین زادگان در جمع فعالان اقتصادی استان گفت: از همه عزیزانی که برای ایجاد شورای مشارکت های مردمی در راستای رفع نیازها و کاستی های بهداشت و درمان در استان تلاش می نمایند، قدردانی می کنم.

وی با بیان این که تلاش می شود تا مسئولانه؛ ساز و کاری را برای پاسخگویی به این نیازها طراحی کرد، گفت: بدلیل این که وقوع این بیماری ناگهانی بوده و در شرایط بحرانی قرار داریم لذا با امکانات موجود علوم پزشکی استان نمی توان به همه نیازها پاسخ گفت.

استاندار با اشاره به این که این ویروس در این مرحله متوقف نخواهد شد و مردم باید به توصیه ها برای ممانعت از شیوع این بیماری عمل کنند، افزود: طبیعتا در روزهای آینده نیاز به اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده افزایش خواهد یافت و در چنین شرایطی باید از همه ظرفیت های استان استفاده کرد.

حسین زادگان با اشاره به این که مردم خوب و عزیز ما در دوران دفاع مقدس، بازسازی و بحران های مختلف همواره پیشگام بوده اند و با کار جمعی به دستاوردهای بزرگی دست یافته ایم، اظهار داشت: اگر مشکلات را به مردم منتقل کنیم طبیعتا مردم نسبت به هموطنان و هم استانی های خود مشفق و دلسوز هستند.

وی با بیان این که فعالان اقتصادی در همه شرایط و حتی در دو سال اخیر در بدترین شرایط تحریم کمک ها و همراهی های خود را در بخش های مختلف دریغ نکردند و امروز نیز از آنان برای رفع نیازها دعوت کردیم، عنوان داشت: آنان اعلام کردند که برای تامین بخشی از اقلام مورد نیاز وارد میدان شوند و بخشی نیز توسط دولت تامین خواهد شد.

استاندار مازندران یادآور شد: نیازها را به این عزیزان اعلام کردیم و قرار شد فعالان اقتصادی خود به صورت شبکه ای با کسانی که ارتباط دارند برای تامین اقلام مورد نیاز پای کار بیایند.  

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید