امروز : 9 فروردین 1403

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری

کد خبر : 91342 25 اسفند 1398
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر یوسفی امام جمعه و مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ با صدور پیامی فرا رسیدن روز شهرداری را تبریک گفتند . ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر یوسفی امام جمعه و مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ با صدور پیامی فرا رسیدن روز شهرداری را تبریک گفتند .
متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی

شهرداری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست یابی به شاخصه های شهر توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم کنند.
فرا رسیدن 25 اسفند روز شهرداری را به شهردار محترم و همه دست اندرکاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداری کیاکلا و همچنین اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر که نقش مهمی را در سیاستگذاری و برنامه ریزی های شهری برعهده دارند، تبریک گفته و ضمن تاکید بر توجه شهرداران به سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم .
محمدباقر یوسفی - امام جمعه شهرستان سیمرغ
مجتبی حبیب نژاد روشن - فرماندار شهرستان سیمرغ

اشتراک گذاری
پیوند ها