امروز : 1 اردیبهشت 1403

‍ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران

سیگار، الکل و مواد مخدر تخریب‌کننده سیستم ایمنی بدن است

کد خبر : 91390 28 اسفند 1398
پ

‍ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، سیگار، الکل و مواد مخدر را تخریب‌کننده سیستم ایمنی بدن دانست و گفت: متاسفانه افراد معتاد به دلیل سیستم ایمنی ضعیف در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند. ‎

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران، احمد مظفری در جلسه کمیته درمان و حمایت‌های شورا، ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی به معتادان را بسیار ضروری خواند و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های عضو کمیته بسته‌های بهداشتی مناسب را برای مقابله با ویروس کرونا تهیه و در اختیار کمپ ها قرار دهند.

وی بازدید منظم از کمپ‌ها، گرم‌خانه‌ها، شلترها را یادآور شد و گفت: در کمپ‌ها و گرمخانه‌ها و محیط‌های تجمعی شرایط شیوع ویروس کرونا فراهم است و ضرورت دارد مکان خاصی برای قرنطینه در نظر گرفته شود.

دبیر شورا تاکید کرد: اصول بهداشت و سلامت در همه کمپ‌ها باید رعایت شود و آموزش کارکنان کمپ‌ها برابر مقابله ویروس کرونا به‌صورت جدی دنبال شود.

در این نشست در مورد نظارت مستمر و جدی بر کمپ‌ها و گرم‌خانه‌ها، توزیع مناسب دارو برای کاهش مراجعه معتادان، توزیع بسته‌های مناسب بهداشتی و روند فعالیت کمپ‌ها و شلترها بحث و تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید