امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان کلاردشت به مناسبت فرارسیدن سال جدید

کد خبر : 91408 29 اسفند 1398
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری: کامران پولادی فرماندار کلاردشت طی پیامی فرا رسیدن سال 1399 هجری شمسی را به مردم شهرستان تبریک گفت ; در این پیام نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تبریک با توجه به تاکید استاندار محترم استان مازندران خواستار تداوم همکاری همه مردم عزیز کلاردشت و فعالان مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایام پیش رو بویژه در ایام نوروز شد . در متن پیام چنین امده است: ‎

 

 یکی از مهمترین آداب و رسوم در بین ما ایرانیان که ریشه در دوران باستان دارد جشن عید نوروز است ، اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به همه هموطنان عزیز بخصوص مردم شریف شهرستان کلاردشت تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت ، معنویت و سلامت را از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان مسالت می نمایم .
مردم شریف شهرستان کلاردشت درخانه نیز بهار همراه با عشق فرزندان و عزیزان خواهد آمد و بیرون هنوز سوز سرما و ویروس کرونا جولان می دهد . از همه هموطنان بویژه مسافران و گردشگران و مهمانان بزرگوار می خواهم با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور عزیزمان جهت جلوگیری از شیوع و مقابله با این ویروس منحوس و قطع زنجیره انتقال آن از مسافرت به شهرستان کلاردشت جلوگیری نمایند ، تا هرچه زودتر بتوانیم در اینده نزدیک با نابودی این ویروس ، پنجره های طبیعت را با رقص برگ درختان بگشاییم و پذیرای وجود گرم شما باشیم .
مردم عزیز ما با ماندن در خانه و رعایت نکات و اصول بهداشتی با ویروس کرونا مقابله و از شیوع آن پیشگیری می‌کنند و فرصت را از این دشمن خطرناک می‌گیرند . و به ندای عقل خود گوش فرا داده و با احساسات تصمیم نمی گیرند .
عید ما پس از شکست کرونا
کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت

 

اشتراک گذاری
پیوند ها