امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان بهشهر:

حمایت از کادر درمانی و پزشکی در گرو کم کردن اجتماعات است

کد خبر : 91425 23 اسفند 1398
پ

فرماندار شهرستان بهشهر با تقدیر از تلاش های کادر درمانی و پزشکی شهرستان برای مقابله با کورنا اظهار کرد: با توجه به شلوغی بازار و اجتماعات مختلفی که در برخی از مناطق وجود دارد؛ خواستار اقدام جدی برای کنترل اوضاع و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شد. ‎

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری فرماندار بهشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران و پدافند زیستی شهرستان بهشهر در فرمانداری بهشهر گفت: مهمترین موضوع حمایت از کادر پزشکی و درمانی است که تنها با کم کردن اجتماعات سطح شهر میسر می شود.

 وی با تقدیر از تلاش های کادر درمانی و پزشکی شهرستان برای مقابله با کورنا اظهار کرد: با توجه به شلوغی بازار و اجتماعات مختلفی که در برخی از مناطق وجود دارد؛ خواستار اقدام جدی برای کنترل اوضاع و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شد.

 خنجری افزود: همه پرسنل و امکانات در جهت شکست ویروس کرونا به کار گرفته شده و با همکاری مردم و تعهدی که از کادر بهداشتی و درمانی سراغ داریم قطعا از این بحران نیز با سربلندی بیرون خواهیم آمد.

در این جلسه، اختیارات لازم برای پلمپ واحدهای صنفی متخلف از دستورالعمل ستاد پدافند زیستی توسط دادستان بهشهر به دستگاههای ذی ربط همچون نیروی انتظامی، سپاه، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان داده شد و اعلام شد که قاطعانه  با اصناف متخلف برای حمایت از کادر پزشکی و دفاع از جان مردم برخورد می شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها