امروز : 1 اردیبهشت 1403

دومین نشست فرماندار با دهیاران روستاهای سطح شهرستان کلاردشت

کد خبر : 91433 3 فروردین 1399
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری : صبح امروز سوم فروردین ماه در راستای پیگیری مصوبات جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان دومین مرحله نشست فرماندار با دهیاران روستاهای سطح شهرستان کلاردشت در خصوص اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در محل فرمانداری تشکیل و تبادل نظر کردند . ‎

در این نشست که با حضور بخشدار مرکزی ، مسئول حراست فرمانداری و جمعی از دهیاران روستاها حضور داشتند ، کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت ضمن تبریک سال جدید که به نام سال جهش تولید مزین شده است و همچنین عید مبعث را به اعضای حاضر در جلسه تبریک گفت و اظهار داشت : سال 1398 را درحالی سپری کردیم که شاهد رویدادهای مختلف و فراز و نشیب های بسیاربودیم که هیچگاه از ذهن تاریخ این مرز و بوم فراموش نمی شود ، امیدوارم در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید مزین شده است شاهد سربلندی ، سرافرازی و عزت مردم عزیز کشورمان بالاخص مردم شریف شهرستان کلاردشت باشیم . وی در ادامه از تمام نیروهایی که در شرایط غعلی به صورت شبانه روزی  و همه جانبه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می کنند قدر دانی و تشکر نمود . طی این روزها مسئولین ، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و اکنون نوبت مردم است که همراه و همگام با مسئولین در روند ازهم گسستن زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری کنند و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند .

در ادامه ضمن گزارش توسط بخشدار مرکزی و دهیاران روستاها با بررسی مسائل مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سطح روستاهای شهرستان در مورد مسائل پیش رو تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها