امروز : 9 فروردین 1403

دیدار نوروزی فرماندار ویژه تنکابن با کادر درمان بیمارستان شهید رجایی

کد خبر : 91455 2 فروردین 1399اخبار تنکابن
پ

سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، به همراه فرماندهی انتظامی، شهردار تنکابن و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، صبح دومین روز از سال نو، از بیمارستان شهید رجایی بازدید و آخرین وضعیت درمان، مشکلات و نیازمندیها در مقابله و کنترل کرونا را از نزدیک مورد بررسی قرار داد . ‎

 

    سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، به همراه فرماندهی انتظامی، شهردار تنکابن و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، صبح دومین روز از سال نو، از بیمارستان شهید رجایی بازدید و آخرین وضعیت درمان، مشکلات و نیازمندیها در مقابله و کنترل کرونا را از نزدیک مورد بررسی قرار داد .

    حسینی جو، در این دیدار با اعلام حمایت کامل از کادر بهداشت و درمان عنوان کرد:

ما با تمام توان در این روزهای سخت در کنار شما هستیم و از هرگونه کمک و حمایت دریغ نخواهیم کرد .

    وی در حاشیه این بازدید بر عدم خروج غیر ضروری مردم از منازل تأکید کرد و افزود : به جهت کاهش فشار از بیمارستان و امکان مدیریت و کنترل بهتر بیماری، مراجعه به بیمارستان فقط در صورت ضرورت انجام شود و رسیدگی اولیه باید در خانه های بهداشت، مراکز درمانی، درمانگاه تأمین اجتماعی، کلینیک و مطب ها انجام گیرد و ارجاع به بیمارستان باید به عنوان آخرین مقصد درمان باشد .

   در خاتمه ضمن تبریک سال نو و عرض خدا قوت و قدردانی از تلاش ها و خدمات کادر درمان، پرستاران و پرسنل بیمارستان، با اهداء گل از این ایثارگران خط مقدم سلامت تقدیر شد .

اشتراک گذاری
پیوند ها