امروز : 1 اردیبهشت 1403

قدردانی فرماندار از احاد مردم

کد خبر : 91481 3 فروردین 1399
پ

فرماندار نکا: تلاش مسولین، مجاهدت جامعه پزشکی و همراهی اکثریت مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست. ‎

 

بسمه تعالی

ژرف اندیشی و تدبیر در تاریخ نشان میدهد انسانها با الطاف الهی و خردورزی بر بسیاری از بلایا فائق آمده، اکنون بخش وسیعی از کره خاکی و کشور ما به میدان پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تبدیل شده که تلاش مسولین، مجاهدت جامعه پزشکی و همراهی اکثریت مردم بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب مجدداً ضمن ارج نهادن و قدردانی از زحمات اعضای شورای تامین، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، مدیران دستگاههای اجرایی، شهرداری، شورای اسلامی شهر و روستاها، دهیاران نیروهای بسیجی، اصحاب رسانه، خاصه جامعه فرهیخته، ایثارگر و خدوم پزشکی(پزشکان، پرستاران، پرسنل) و عموم مردم فهیم شهرستان که با همراهی سیاست ها و برنامه های ستاد شهرستان با رعایت اصول بهداشتی و توصیه های  پزشکی در مسیر مبارزه با ویروس کرونا مشارکت می کنند کمال تقدیر و تشکر بعمل آورده، امیدوارم انشاء ا... با عنایات خداوند و توجهات حضرت ولی عصر(عج) تلاش همه نهادها و دستگاهها و استمرار همراهی جدی مردم و کسبه عزیز در آینده ی نزدیک شاهد پایان این موضوع باشیم.

عبدالجواد توحیدی مقدم- فرماندار شهرستان نکا

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس