امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان نور به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹

کد خبر : 91482 1 فروردین 1399
پ

فرماندار شهرستان نور در پیامی فرار سیدن سال نو را تبریک گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، متن کامل پیام دکتر علی شادمان به شرح زیر است:

 

هو الرّحمن الرّحیم

بهار فصل رویش است و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سر سبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

این ایام فرصتی برای بازگشت به خود و انقلاب درون است و با زدودن غبار و هرگونه سیاهی دل و جان عینیت می یابد، این موهبت برای ایرانیان با فصل شکوفایی و بهار آفرینش مقارن شده تا آغاز سال جدید با رویت بی انباز خداوند و تحول طبیعت همراه باشد و مجالی برای تعمق در آیات و نشانه های الهی فراهم شود.

در سالی که گذشت، با تلاش های بی وقفه و برنامه ریزی ها در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید، شاهد اجرای پروژه های راهبردی و کارگشا جهت حل موانع و مشکلات مردم قدرشناس نور بودیم و بی شک با یاری خداوند متعال، این مسیر با قوت و قدرت بیش از پیش طی خواهد شد چرا که مردم شریف شهرستان نور شایسته و لایق بهترین ها هستند.

در سال جدید، نوروزی متفاوت را تجربه خواهیم کرد با توجه به ایامی که اکثر نقاط کشور درگیر ویروس شایع کروناست ضمن تقدیر از زحمتکشان حوزه بهداشت و درمان، برای جلوگیری از انتشار این بیماری در خانه های خود می مانیم و با گذر از این بیماری، یقینا شاهد شور و شوق و رونق دوباره زندگی خواهیم بود.

اینجانب بر خود لازم دانسته آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت  و عید باستانی نوروز را به همه آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی، بخصوص مردم شریف و عزیز شهرستان نور، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم تبریک و تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نمایم.

علی شادمان

فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها