امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد :

ادارات و بانک‌ها از یک پنجم نیروی انسانی خود استفاده کنند

کد خبر : 91518 5 فروردین 1399
پ

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد راس هیاتی به اتفاق احمد محمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری امروز سه‌شنبه ۵ فروردین از ادارات و بانک‌های شهرستان به‌طور سرزده بازدید کرد. ‎

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در حاشیه این بازدید گفت: برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ادارات و بانک‌های شهرستان محمودآباد موظفند تا ۱۵ فروردین‌ماه از یک پنجم نیروهای خود استفاده کنند.

وی افزود: انتقال این ویروس از انسان به انسان است و ما وظیفه داریم تا می‌توانیم از تجمع افراد کم کنیم.

شریعت با اشاره به همراهی مردم با مسئولان در خصوص عدم تردد غیرضروری در شهر گفت: مردم با توجه به شرایط حساس پیش‌آمده از تردد غیرضروری به ادارات صرف نظر کرده اند که در این حال شایسته است ادارات و بانک‌ها نیز خلوت شود تا به کارمندان در اثر تجمع آسیبی وارد نشود.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: هدف ما از باز بودن ادارات ارائه خدمات در شرایط اضطرار است و بر اساس دستورالعمل‌های دریافتی، تا ۱۵ فروردین خدمات غیرضروری از سوی دستگاه‌های دولتی ارائه نمی‌شود.

فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان با تقدیر از بازاریان و کسبه یادآور شد: کسبه شهرستان محمودآباد با وجود همه مشکلات، در تعطیل نمودن بازار نمره قابل قبولی گرفتند و امیدوارم همراهی کسبه محترم تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دار باشد و هرچه زودتر از این اوضاع بحرانی عبور کنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری