امروز : 31 فروردین 1403

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز

کد خبر : 91614 8 فروردین 1399
پ

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا یوسفی امام جمعه و مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ با صدور پیامی روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفتند . ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا یوسفی امام جمعه و مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ با صدور پیامی روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفتند .


متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی

بی تردید پاسداران و جانبازان عزیز ایران اسلامی نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند و همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن توانسته اند به درستی مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه پاسداران که اقتدار و عزت امروز کشور مرهون جانفشانیهای شبانه روزی آنان است، این روز بزرگ و باشکوه را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که آیه : وَ أَعِدّوُا لَهُمْ ما اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ در سینه آنان نقش بسته و جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و سعادت و عزت روزافزون ایشان و همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده کل قوا از ایزد منان مسئلت می نماییم.

 

          محمدباقر یوسفی                                            مجتبی حبیب نژاد روشن

 امام جمعه شهرستان سیمرغ                                     فرماندار شهرستان سیمرغ

اشتراک گذاری
پیوند ها