امروز : 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان گلوگاه به مناسبت فرارسیدن ایام شعبانیه

کد خبر : 91648 10 فروردین 1399
پ

متن پیام به شرح زیر است: ‎

 

یا لطیف...

محضر مبارک مردم شریف و فهیم شهرستان گلوگاه
ابتدا ایام و اعیاد شعبانیه،(روز پاسدار، روزجانباز) را عرض تبریک دارم و با توسل به پیشگاه این امامان  و اهل بیت (ع)  سالی پر از خیر و برکت ، همراه با رفع بلا از این ویروس خطرناک کرونا را برای همگان آرزومندم. انشالله..
قریب به چهل روزیست که شرایط سخت و بختک ویروس کرونا بر جسم ،روح و روان همه جهان سایه افکنده است. روزهای تلخی را تجربه می‌کنیم که باید در این  مسیر ازهمراهی ، همدلی، وحدت و صمیمیت بی مثال از همه مردم شریف و نجیب شهرستان تقدیر و تشکر داشته باشم .ولی متاسفانه  عده ای از شهروندان  نسبت به اهمیت این موضوع  بی تفاوت بوده و کمک کار ویروس کرونا هستند... که انشالله بتوانیم با اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی با همت بلند شما مردم بصیر از اقشار و اصناف گوناگون روزهای خوب و پر رونق را تجربه کنیم .لذا خواهش عاجزانه دارم تا با رعایت قوانین و شیوه نامه های موجود کمک کار مجموعه دستگاه‌های اجرایی ، بهداشتی ، نظامی، انتظامی و امنیتی باشیم و از بحرانی که با جان ما گره خورده، سربلند و سلامت گذر نماییم. به همین جهت انتظار داریم در همه موارد به خصوص موارد ذیل دقت و همراهی بیشتر را داشته باشیم.

🔹١- از مردم عزیز خواهشمندیم برای تعطیلات باستانی ۱۳ فروردین برنامه ریزی برای حضور در دامن طبیعت را نداشته باشند و شرایط نشاط را در منزل برای خانواده های عزیزشان مهیا نمایند زیرا در این روز کلیه مسیرهای تردد و عبور و مرور به طرف مراکز تفریحی - توریستی (جنگل و دریا ) در روستاها و شهر با تدابیر شدید ترافیکی و امنیتی به همراه بوده و کنترل می‌شود

🔹۲-برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در نانوایی ها و فروشگاه های شلوغ انتظار می‌رود خبازان عزیز و صاحبان این فروشگاه ها با خلاقیت و خط کشی مناسب ضمن رعایت بهداشت فردی، رعایت فاصله گذاری یک متری، را برای مشتریان و  جلوگیری از تجمع آنان در دستور کار قرار  دهند.

🔹٣- با سپاس و تشکر از همه کسبه و بازاریان عزیز و عذر خواهی در این شرایط سخت انتظار می‌رود به دستورات صادره از سوی اداره صمت و اتحادیه ها توجه داشته تا با شرایط سخت تنبیهی روبرو نگردند.

🔹۴- با عرض تسلیت  و تسلا برای خانواده های داغدار و سوگوار که در این روزهای سخت جگرگوشه و عزیزان خود را از دست داده اند ،با آرزوی علوّ درجات برای این عزیزان سفر کرده برابر شیوه نامه طرح مذکور از هرگونه تجمع رسمی و غیررسمی خودداری نموده و مجالس فاتحه خوانی و تسلیت خود را برگزار ننمایند و مردم عزیز ابتدا برای سلامتی این خانواده های داغدار که شاید شما ناقل این بیماری بوده باشید از مراجعات مکرر به منازل این عزیزان خوداری نمایید.

🔹۵- از مراجعه به استان همجوار و شهرهای دیگر نیز خودداری کرده تا مشمول جریمه های سنگین و توقیف یک ماهه، خودروهای خود نگردید

🍀🍀🍀☘☘☘☘☘☘☘☘☘🍀🍀☘
 به مدد الهی کرونا را شکست می‌دهیم

فریدون کلبادی نژاد
 فرماندار شهرستان گلوگاه

اشتراک گذاری
پیوند ها