امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار عباس آباد در ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد :

بانک ها برابر مصوبات قانونی شورای پول و اعتبار کشور عمل کنند .

کد خبر : 91654 10 فروردین 1399
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد در ستاد مقابله با کرونا این شهرستان تاکید کرد : مدیران بانک ها با سلامت نفس و برابر مصوبات قانونی شورای پول و اعتبار با مردم عمل کنند . ‎

 

فرماندار شهرستان عباس آباد در جلسه ستاد مقابله با کرونا که با حضور مدیران بانک ها ، موسسات اعتباری و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در محل سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد با تاکید بر نظارت جدی همه مدیران در اجرای دقیق و صحیح مصوبات شورای پول و اعتبار در ستاد ملی  مقابله بر کرونا اظهار داشت :  بانک ها در معرض جدی ویروس کرونا قرار دارند . مدیران بانک ها  مواظب سلامت  نیروی انسانی و امکانات اداری باشند .

فرماندار شهرستان عباس آبادضمن تقدیر از تعامل خوب اصناف و بازار در ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت : یکی از مشکلات جدی که با عنایت به شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان  مشهود بوده  ،  تعطیلی  واحد های تولیدی و به طبع آن بیکاری کارگران  است که در این خصوص ادارات کار و تامین اجتماعی  می بایست برنامه ریزی مناسبی در جهت احقاق حقوق آنها داشته و مراتب را از طریق سامانه های مربوطه اطلاع رسانی کنند .

وی بیان داشت : با عنایت به دستورالعمل های ابلاغی ادارات و دستگاههای اجرایی در خصوص تخصیص خودرو و نیروی انسانی به قرارگاه اقتصادی شهرستان با محوریت اداره صمت ، انتظامی  ، اصناف و  بهداشت و درمان اقدامات لازم را معمول نمایند .

فرماندار شهرستان عباس آباد با بیان اینکه ،  نظارت برای جلوگیری از هرگونه خطاست تاکید کرد : همکاری با بازار و اصناف ، ارائه خدمات کشاورزی به کشاورزان و امهال وام های آنان و آموزش عمومی ، پرهیز از وصول  مطالبات  تا اطلاع ثانوی ، ضدعفونی کردن خودپردازها ، تامین و تخصیص دستگاههای پز به بازار ، اجرای مصوبات شورای پول ، غربالگری بیماران و حمایت از واحدهای تولیدی مولد و تولید کننده وسایل ضدعفونی ، ماسک ، دستکش و گان پزشکی   از موارد مهم و قابل انتظار می باشد که ادارات و بانک ها به این موارد اهتمام ویژه داشته باشند 

گفتنی است در  ابتدای پنجمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان عباس آباد  ، فرمانده انتظامی ، روسای ادارات صمت و شبکه بهداشت در گزارشی آخرین اقدامات انجام گرفته حوزه فعالیتی خود را در مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان بیان داشتند . .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس