امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار عنوان کرد :

کمک ۳ میلیارد ریالی خیرین سلامت برای تامین اقلام بهداشتی در شهرستان عباس آباد

کد خبر : 91664 10 فروردین 1399
پ

فرماندار شهرستان عباس‌آباد اعلام کرد که خیران این شهرستان برای تامین اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در مراکز درمانی حدود ۳ میلیارد ریال کمک کردند. ‎

عباس همپا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: صرف نظر از این میزان کمک نقدی ، شهرداری کلارآباد نیز حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای هزینه در این بخش اختصاص داد.

وی اظهار داشت: در چند روز اخیر یکی از نیازهای ضروری مراکز بهداشتی و درمانی به علت محدودهای اعتباری اقلامی نظیر لباس ، دستکش ، ماسک ، محلول های ضدعفونی در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بود.

فرماندار عباس آباد گفت : آنچه بررسی و گزارش شده برخی از نهادهای مردمی به عبارتی سمن ها نیز با تهیه و توزیع اقلام مراقبت بهداشت فردی و بسته های معیشتی در بعد پیشگیری ، مقابله و کنترل ویروس کرونا به پای کار آمدند .
همپا ادامه داد: در بازدیدهای متعدد از شهرک های صنعتی شهر سلمانشهر نیز حدود پنج واحد تولیدی اعلام آمادگی کردند تا اقلام مراقبت بهداشت فردی را تولید و به شکل رایگان در اختیار مردم قرار دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت : در پی این اقدامات و همکاری و همراهی مردم در بعد نظافت و ضدعفونی محیط شهر و روستا نتیجه آن شد که شهرستان عباس آباد در بعد برخورداری از شاخصه های سلامت و نیز آمار ابتلا به بیماری کرونا مقام نخست را کسب کند

فرماندار عباس آباد ابراز امیدواری کرد که روند آلوده شدن افراد به این ویروس بر اساس گزارش مراکز درمانی رو به کاهش است و با تداوم این رویه به طوریقین این ویروس منحوس از منطقه رخت ببندد و زندگی مردم به روال عادی بر می گردد.

وی گفت : نکته دیگر در پی مکاتباتی که بانک ها ، بیمه تامین اجتماعی و نیز کارفرمایان انجام گرفته از مسئولان دست اندر کار خواسته شده تحت هیچ شرایطی حق برگشت چک را ندارند و ضمن آنکه به آنها توصیه شده برابر قانون ان دسته از افرادی که در این شرائط بحرانی بیکار شده اند حق بیمه بیکاری دریافت کنند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس