امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار تنکابن در نشست پیشگیری از کرونا مطرح کرد :

تمام محورهای گردشگری و جنگل ها در روز طبیعت مسدود است

کد خبر : 91706 11 فروردین 1399اخبار تنکابن
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن، سّید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در نشست ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان که صبح روز دوشنبه مورخ ٩٩/٠١/١١، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت : طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری از کرونا کشور در تنکابن اجرایی شده است. ‎


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن، سّید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در نشست ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان که صبح روز دوشنبه مورخ ٩٩/٠١/١١، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت : طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری از کرونا کشور در تنکابن اجرایی شده است.

 وی افزود: این طرح بر اساس دستور استاندار مازندران تا ۲۰ فروردین ادامه داشته و در صورت نیاز بعد از این مدت هم برای تردد ساکنین برنامه‌ریزی می‌کنیم .

 حسینی جو با اشاره به نزدیک بودن روز طبیعت و سیزده بدر اضافه کرد: تمامی مسیرهای پارکهای جنگلی، روستاها و مناطق گردشگری، پارک ها و ... به منظور جلوگیری از تردد و حفظ سلامت مردم در روز طبیعت مسدود می شود .

 فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه در روز طبیعت محورهای گردشگری دوهزار و سه هزار مسدود است، خاطرنشان کرد: منع تردد در روز سیزده بدر باید جدی گرفته شود تا بتوانیم جلوی شیوع بیماری را بگیریم .

 نماینده عالی دولت در تنکابن با اشاره به آغاز اجرای طرح غربالگری توسط شبکه بهداشت و با مشارکت آموزش و پرورش در تنکابن گفت: این طرح به منظور پایش سلامت و غربالگری خانواده‌ها و شناسایی افراد بیمار در حال اجرا بوده و جا دارد از زحمات سرپرست، معاونین و همکاران سخت کوش آموزش و پرورش تنکابن و شبکه بهداشت و درمان نهایت تشکر را داشته باشیم .

 حسینی جو در ادامه بر عزم و مشارکت همه مسئولان و دست اندرکاران تأکید و بیان داشت: با مشارکتی که اکنون در تنکابن وجود دارد، امید داریم هر چه سریعتر شهرستان از وجود ویروس کرونا پاک شود؛ اما باید تقسیم کار انجام شود تا افرادی که در حال حاضر مسئولیت ها را برعهده دارند دچار خستگی و فرسایش نشوند.

 وی با بیان اینکه ۱۷۷ واحد صنفی، ٤ پاساژ و ٨ واحد خانه مسافر در جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تنکابن پلمپ شده است، اظهار داشت: واحدهایی که ضرورت بر باز بودن ندارند اما اکنون باز بوده و فعالیت می کنند ابتدا با تأکید بر همکاری داوطلبانه و تذکر و در صورت نیاز با استفاده از ظرفیت قانونی اقدامات لازم در جهت تعطیلی آنها و کنترل بیماری کرونا انجام می شود .

 وی با تأکید بر اینکه در انجام قرنطینه با هیچکس تعارف نداریم، بیان داشت : هر کاری برای حفظ سلامت مردم لازم باشد انجام می‌دهیم.

 این مسئول گفت: انجام اقدامات اینچنینی سبب شده تا ویروس کرونا سیر نزولی بگیرد؛ ولی نباید به این اتفاق راضی باشیم چون وقفه در انجام طرح یا عدم جدّیت مردم، باعث اوج گیری این ویروس می گردد .

 حسینی جو با اشاره به فعالیت پمپ بنزین های تنکابن ادامه داد: طی بازدیدی که از پمپ بنزین ها داشتیم، اقدامات خوبی توسط پمپ بنزین فیروزی انجام و سایر جایگاهها نیز موظف به رعایت ضوابط شدند .

 فرماندار ویژه تنکابن در پایان از همکاری اکثریت ساکنین منطقه و اصناف تشکر و به ادامه همکاری تأکید کرد و از همکاری معاونین فرمانداری، بخشداران، شهرداران، فرماندهان و پرسنل زحمتکش انتظامی، سپاه و بسیج، شوراها و دهیاران، ادارات صمت و آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر قدردانی و از صبوری و ایثار کادر درمان، شبکه بهداشت، بیمارستان، تأمین اجتماعی، پزشکان و پرستاران و ... تقدیر کرد .

اشتراک گذاری
پیوند ها