امروز : 9 فروردین 1403

بازدید مشترک فرماندار میاندورود و بازرس ویژه استاندار از میاندورود

فرماندار میاندورود و بازرس ویژه استاندار از اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان بازدید کردند

کد خبر : 91720 12 فروردین 1399
پ

قاسمی ،بازرس ویژه استاندار در ستاد کرونای شرق استان بیان کرد: مصوبات ستادمقابله با کرونای استان ،با یک همانگی منسجم بین دستگاهها و نیروهای مردمی با مدیریت صحیح فرماندار در شهرستان میاندورود به خوبی اجرا می شود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان میاندورود صبح امروز طی بازدید مشترکی ،حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود  و مهدی قاسمی مدیرکل تحول اداری استانداری مازندران و بازرس ویژه استاندار در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان در شرق مازندران ،با همراهی مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ازاصناف،پمپ بنزینها مراکز بهداشتی ،نانوایی ها و ایستگاههای بازرسی و تب سنجی و اجرای طرح ایجاد فاصله اجتماعی در ورودیهای شهرستان دیدن کردند.

مهدی قاسمی پس از این بازدید طی گزارشی به استاندار مازندران اعلام کرد:مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان با مدیریت فرماندار،با جدیت پیگیر اجرای مصوبات هستندو همه مصوبات به درستی انجام می شود.

وی در همین راستا بیان داشت:کلیه پروتکلهای بهداشتی در اصناف و نانواییها و جایگاههای سوخت به درستی انجام میشود و اصناف غیر ضرور به طور کامل تعطیل شده است.

بازرس ویژه استاندار در ادامه ضمن اعلام اجرای کامل منع ورود و خروج در شهرستان توسط نیروی انتظامی و بسیج مردمی در ورودی شهروروستاها؛اظهار داشت: برای تردد کارگران غیر بومی کارخانجات و پرسنل غیر بومی ادارات مشکلاتی وجود دارد که با هماهنگی فرماندار و اداره کار شهرستان ،بررسی و مشکل رفع می شود.

مهدی قاسمی در این گزارش با اشاره به فرار رسیدن روز طبیعت و طبیعت بکر میاندورود و همچنین حس طبیعت دوستی مردم تاکید کرد:در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین جهت  تردد مردم به طبیعت و حتی باغهای شخصی خود با مشکل مواجه خواهیم شد و برای  کنترل آن تمهیدات  ویژه و سخت گیرانه اعمال خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها