En امروز : 28 فروردین 1403

استاندار: از صبوری، شعور و همراهی مردم بطور ویژه قدردانی می کنم / اقدام لازم برای تامین اعتبار و تکمیل بیمارستان های مازندران صورت گرفته است

کد خبر : 91775 14 فروردین 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در غرب استان در گفتگو با خبرنگاران در چالوس از همراهی، شعور، صبوری، آگاهی و همکاری مردم در روزهای گذشته در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بویزه در سیزده بدر قدردانی کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در غرب استان در گفتگو با خبرنگاران در چالوس با بیان این که به هرشکل که از همراهی و اینهمه شعور، صبوری، آگاهی و همکاری مردم قدردانی کنیم کم است، افزود: مردم در روزهای گذشته و بویژه در آیین سیزده بدر در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت و همراهی بسیار خوبی کردند.

استاندار مازندران با اشاره به این که با این که گزارش کامل سراسر استان را از طریق فرمانداران، بازرسان ویژه، رسانه ها، صدا و سیما، علوم پزشکی و مردم و ... در اختیار داریم، اظهار داشت: برای بازدید میدانی از نزدیک و تشکر و قدردانی از مردم و مجریان طرح شخصا امروز به شهرستان های مختلف استان سفر کرده ام.

وی با اشاره به تجهیز برخی نقاهتگاه ها در استان اظهار داشت: این نقاهتگاه ها که در مرکز و غرب استان، تجهیز آن به اتمام رسیده را برای شرایط خاص پیک شیوع بیماری خصوصا در غرب به عنوان اولویت مقصد گردشگران پیش بینی کرده بودیم و اکنون که شرایط مطلوبی را در مدیریت بیماری می گذرانیم چنانچه مورد استفاده درمانی قرار نگیرد، می توان برای استراحت افرادی که در آپارتمان ها یا محل زندگی خود امکان گذران دوران نقاهتگاهی و قرنطینه را ندارند، مورد استفاده قرار گیرد.

حسین زادگان در ادامه سخنان خود بیان داشت: بیمارستان شهید بهشتی نوشهر نیز در چند سال اخیر اقدامات خوبی در آنصورت گرفته و 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه بزرگی است هم بخش قلب و هم اورژانس که تجهیزات خوبی دارد و ان شاء الله با تامین 10 الی 15 درصد اعتبار باقی مانده به اتمام می رسد.

وی افزود: دولت مصوب کرده پروژه هایی که با مقدار معینی اعتبار به بهره برداری می رسد، با توجه به شرایط خاص کشور و حوزه سلامت به عنوان یک اولویت، این اعتبارات پیش بینی و پیشنهاد شود که همراه با این بیمارستان حدود 12 تا 13 بیمارستان به این منظور برآورد اعتبار و اعلام شده است.

استاندار با بیان این که در گفتگوی ویدئوکنفرانس با وزیرارتباطات، به عنوان وزیر معین استان مازندران در مقابله با کرونا مسایل این بخش را مطرح کردیم و مکاتبات را انجام داده ایم، ابراز داشت: سازمان برنامه و بودجه کشور نیز قول مساعد داده اند که اعتبارات لازم را برای تکمل و بهره برداری این نوع پروژه ها تامین نماید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری