امروز : 30 فروردین 1403

فرماندار میاندورود از مردم بابت همکاری در روز طبیعت قدردانی کرد

منفردی طی پیامی از مردم شهرستان در همکاری در اجرای طرح فاصله اجتماعی قدر دانی کرد

کد خبر : 91785 15 فروردین 1399
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود طی پیامی از مردم شهرستان و اصناف و همکاران ادارات و سپاه و نیروی انتطامی جهت همکاری در اجرای طرح ایجاد فاصله اجتماعی قدردانی کرد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود،حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود طی پیامی از همراهی مردم شریف میاندورود ،اصناف و بازاریها و تلاش مدیران و پرسنل دستگاههای مختلف اجرایی و عضو ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان میاندورود در اجرای طرح  ایجاد فاصله اجتماعی در این ایام به ویژه روز طبیعت قدر دانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدین وسیله از همراهی خردمندانه مردم شریف میاندورودکه در اجرای طرح ایجاد فاصله اجتماعی در این ایام خصوصا در روز طبیعت و آیین ایرانی سیزده بدر، با همدلی اجتماعی بی نظیر، در خانه ماندند تا گام بلندی برای قطع زنجیره کرونا برداریم،قدردانی میکنم.

با تداوم این همراهی در روزهای آینده شاهد کنترل و مدیریت هر چه بهتر بیماری کرونا خواهیم بود.

شایسته است از همت و همکاری اصناف و بازاریان شریف و همشهریان ارجمند به عنوان رکن اصلی در کمک به اجرای مناسب و موثر این طرح قدر دانی کنم.

ضمن سپاسگذاری از تلاش ویژه کادر بهداشت و درمان از زحمات مدیران و همکاران ادارات دادگستری، بخشداری ها، نیروی انتظامی،سپاه و نیروهای بسیج و کلیه اعضای شورای تامین شهرستان،هلال احمر،صنعت معدن‌وتجارت،شهرداری‌سورک ودهیاریها تشکرمی کنم.

امیدوارم با تداوم این همکاری ، به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس و بازگشت آرامش ،نشاط و سلامتی به جامعه باشیم.

حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها