امروز : 6 اردیبهشت 1403

گزارش تصویری:

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ساری با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران

کد خبر : 91810 16 فروردین 1399
پ

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان ساری با حضور حضرت آیت‌الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران در فرمانداری مرکز استان برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان ساری، آیت‌الله محمدی لائینی در این جلسه با تشکر از تمامی عوامل اجرا‌کننده طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان ساری، گفت: با همت تمامی مدیران شهرستانی، نیروهای کادر درمانی، انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج شاهد اجرای موفق این طرح در مرکز استان بودیم که حاصل آن کاهش چشمگیر این بیماری در شهرستان و انشاالله قطع زنجیره انتقال آن در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط فرمانداری شهرستان ساری، اظهار کرد: در روز‌های گذشته ستاد پیشگیری در شهرستان ساری، دارای عملکرد خوبی بوده است و باید از این اقدامات تشکر کنیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی، در خدمت ستاد مبارزه ویروس کرونا شهرستان ساری است، تاکید کرد: بنده از جانب حوزه علمیه و امامان جماعت عرض می‌کنم که، همه در خدمت ستاد هستند و این آمادگی در بین طلاب، روحانیون و هیات مذهبی وجود دارد تا در خدمت بیماران باشند.

در این جلسه بعد از پایان ارائه گزارشات توسط فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهی سپاه شهرستان، رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان و شهردار ساری، رضایی فرماندار مرکز استان با اعلام کاهش آمار مبتلایان به این ویروس در شهرستان ساری، گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مرکز استان با قوت تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت و در در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر  فرهنگ‌سازی و آموزش به منظور مقابله با این بیماری، گفت: از رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز مازندران که بطور ویژه پای کار آموزش و اطلاع‌رسانی  بودند و در ایام تعطیلات آگاهی بخشی به مردم را انجام دادند، قدردانی می کنم.

فرماندار مرکز استان با اشاره به شرایط دریافت‌کنندگان بسته معیشتی، تصریح کرد: تمامی کارگران روزمزد و دستفروشان از سوی شهرداری معرفی شوند تا با طی مراحل راستی آزمایی و مالی آن  از این کمک دولت برخوردار شوند.

رضایی ضمن تشکر از مردم مرکز استان به جهت همراهی با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، خاطرنشان کرد: قطع زنجیره انتقال این ویروس با همکاری مردم در آینده نزدیک امکان‌پذیر است

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها