امروز : 31 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان ساری به مناسبت روز جوان

کد خبر : 91832 17 فروردین 1399
پ

فرماندار شهرستان ساری با صدور پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی با صدور پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

 

میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر از بهترین و نیکوترین جوان‌ها و از نسل پاک رسول خدا(ص) شبیه‌ترین مردم به پیامبر اکرم و نماد جوان سلحشور شیعه و الگویی شایسته جوانان ایران اسلامی گرامی باد.

جوانان آگاه، خلاق، متفکر و ارزشمند کشور عزیزمان که به عنوان بزرگترین سرمایه و متکی به محور ولایت فقیه و زعامت امام خمینی(ره) در جبهه انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی و ۸سال دفاع مقدس پیروز و سربلند بوده‌اند، امروز نیز در تمامی عرصه‌ها در اوج عزت و پیمودن قله‌های تعالی قرار دارند.

بی‌شک این شکوفایی، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان نیازمند توجه جدی به خواسته‌های آنان است.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی‌دریغ جوانان و گروهای جهادی جوان در این برهه از زمان که همگان با اتحاد برای مبارزه با ویروس کرونا به میدان آمده و مثل گذشته در دفاع از مرز و بوم ثابت کردند جوانان همیشه در خط مقدم هستند و با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به این جوانان و بویژه شهرستان ساری، امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نام گذاری شده، با همت جوانان برومند شهرستان زمینه‌های رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کنیم .

 

عباسعلی رضایی

فرماندار شهرستان ساری

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها