امروز : 10 فروردین 1403

در روز میلاد امام زمان(عج) در شهرستان بابل اتفاق افتاد

اعطای اعتبارنامه منتخبین مردم بابل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

کد خبر : 91957 23 فروردین 1399
پ

مراسم اعطای اعتبارنامه منتخبین مردم بابل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز نیمه شعبان در سالن جلسات فرمانداری بابل برگزار شد... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل،مراسم اعطای اعتبارنامه منتخبین مردم بابل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز نیمه شعبان در سالن جلسات فرمانداری بابل برگزار شد.

در این مراسم قربانعلی  ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان ضمن تقدیر از حضور حداکثری مردم بابل در پای صندوقهای اخذ رای به ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پرداخت و  گفت: با تلاش دقیق هیئت‌های اجرایی ، نظارت و بازرسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد برگزاری انتخاباتی شفاف و سالم در این شهرستان بودیم که جای تقدیر و خرسندی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل در این نشست از اعضای ستاد انتخابات و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد و اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای ایجاد یک فضای مثبت و سالم برای برگزاری انتخابات انجام دادیم و با تعامل و همکاری و همدلی و فارغ از نگاه‌های جناحی و گروهی به رشد و تعالی شهرستان می اندیشیم.

در پایان این جلسه اعتبارنامه دکتر کریمی و سردار سعادتی، منتخبین مردم بابل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط محمد زاهدپاشا، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری قرائت و توسط ولی زاده، فرماندار ویژه شهرستان بابل به آنان اعطا شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها