امروز : 30 فروردین 1403

پیام فرماندارقائمشهر به مناسبت روز جهانی کارگر

کد خبر : 92422 11 اردیبهشت 1399اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، متن پیام یحیی یوسف پور به شرح ذیل است؛ ‎

پیام فرماندارقائمشهر به مناسبت روز جهانی کارگر

◀️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، متن پیام یحیی یوسف پور به شرح ذیل است؛

" بسم الله الرحمن الرحیم "
فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادی مرز و‌ بوم و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید و خدمت، موید از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.
نامگذاری امسال به عنوان سال "جهش تولید" در راستای ارج نهادن به کار و کارگر ایرانی و سربلندی این قشر فداکار و کاهش وابستگی به خارج برپایه تحقق اقتصاد مقاومتی است.
گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی آلایش کارگران شریف، مؤمن و زحمتکش ایران اسلامی، فرصتی مغتنم است تا به تأسی از پیامبر گرامی (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش شهرستان قائم شهر به پاس زحمات صادقانه آنان در عرصه کار و تلاش، این روز را به یکایک این قشر عزیز و محترم تبریک عرض نموده و توفیق و سلامتی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
امید است با تلاش، کوشش، ابتکار، خلاقیت و همراهى همه شما عزیزان و با بهره گیرى از طرحها، برنامه ها و تسهیلات ارائه شده در دولت تدبیر و امید در راستای توسعه اشتغال، کارآفرینی و تولید در سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان " #جهش_تولید " نامگذاری شده است، بتوانیم گام های بلندی برای شکوفایی اقتصادی برداریم.

یحیی یوسف پور
فرماندار شهرستان قائم شهر

اشتراک گذاری
پیوند ها