امروز : 31 فروردین 1403

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دیدار با فرمانده انتظامی مازندران

مبارزه فراگیر و قاطع با مواد مخدر انتظار مقام معظم رهبری و جامعه است

کد خبر : 92605 18 اردیبهشت 1399
پ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دیدار با سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت : مبارزه فراگیر و قاطع با مواد مخدر انتظار مقام معظم رهبری و جامعه است. ‎

علی
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران،احمد مظفری تاکید کرد : الحمدلله کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کمیته های فعال و منظم شوراست که با برگزاری جلسات مداوم اقدامات مقابله ای را ساماندهی و هماهنگ می کند .
وی تاکید کرد : کشف بیش از 4 تن انواع مخدر با انجام بیش از 20 هزار طرح و عملیات و دستگیری بیش از 13 هزار نفر در سال 98 حاکی از تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی است که زمینه آرامش و کاهش آسیب های اجتماعی را در جامعه فراهم می نمایند .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به ضروت تقویت ، توسعه و تجهیز امکانات ضروری برای شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر گفت : امیدوارم با پیگیری لازم از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور و حمایت همه جانبه استاندار محترم گامی اساسی در جهت تقویت، تجهیز و توسعه سامانه های کنترلی و نظارت بیشتر در این حوزه برداریم.
در این نشست سردار میرفیضی گزارشی از اقدامات و برنامه های کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه نمود و گفت : یکی از سیاستهای مهم و راهبردی ما کاهش عرضه و سخت تر کردن دسترسی به مواد مخدر و روانگردانها است و در این راه از تمام ظرفیت ها برای مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ استفاده خواهیم نمود .
فرمانده انتظامی مازندران خواستار تجهیز ، تقویت و توسعه یگان های عمل کننده در حوزه مبارزه با مواد مخدر شد و ابراز امیدواری نمود با حضور جهادی و تلاش نیروهای کاشف و اطلاعاتی و انتظامی عرصه بر قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر تنگ تر خواهد شود. 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید