امروز : 31 فروردین 1403

نماینده ولی فقیه در مازندران

خسارت مواد مخدر بیشتر از ویروس کروناست/ مبارزه با مواد مخدر جهادی بزرگ است

کد خبر : 92656 20 اردیبهشت 1399
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مظفری دبیر و کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: خسارت مواد مخدر بیشتر از ویروس کروناست ‎

در این دیدار که به مناسبت در پیش بودن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت وی خواستار ایجاد قرارگاه جهادی برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر شد و تصریح کرد : الحمدلله کشور عزیزمان ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و تقدیم بیش از 3800 شهید برای مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان بیانگر عزم جدی جمهوری اسلامی برای مقابله با این بلای خانمان سوز است که بارها از سوی مراکز و مجامع بین المللی مورد تقدیر قرار گرفته است .
امام جمعه مرکز استان تاکید کرد : با هم صدایی و هماهنگی باید آسیب های مواد مخدر در جامعه کاهش یابد و در برنامه های این حوزه باید آسیب شناسی نموده و دستگاههای مرتبط با این فعالیتها هماهنگ عمل کنند .
نماینده ولی فقیه در مازندران به زمینه های ایجاد و روی آوردن به مواد مخدر اشاره کرد و گفت : سیگار و قلیان زمینه ساز شیوع مواد مخدر است و از سوی دیگر بیکاری نیز زمینه شیوع سوء مصرف مواد مخدر را فراهم می کند که در این زمینه هم باید فکر اساسی کرد .
وی از روند آموزش و آگاهی بخشی مضرات و خطرات مواد مخدر در فضای مجازی ، دستگاههای فرهنگی و صدا و سیما گلایه کرد و گفت : صدا و سیما هر روز باید در این زمینه هشدار دهد فضای مجازی باید از پر از تبلیغات برای مقابله با این آسیب اجتماعی باشد و موج تبلیغات مناسب در جامعه ایجاد گردد .
حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی فعالیت در زمینه مبارزه با مواد مخدر را معنوی ترین ، اخلاقی ترین و با ارزشترین کار و جهاد خواند و خطاب به دست اندکاران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت : این کار مهم و جهاد بزرگ را جدی بگیرید چرا که مواد مخدر ریشه و پایه بسیاری از خلاف ها و جرائم و خطری بزرگ است .
وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرخواستار توجه بیشتر به محله ها و کف جامعه شد و ابراز امیدواری نمود: همه مسئولین و 60 دستگاه متولی و مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر به تکالیف و مسئولیت خود برای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر عمل کنند .
در این دیدار احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برنامه ها و اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را در حوزه آموزش و پیشگیری، مقابله ، مشارکتهای مردمی ، درمان ، حمایت و صیانت اجتماعی تشریح نمود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید