امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان تاکید کرد:

لزوم بهر‌ه‌گیری از شیوه‌های نوین و جدید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

کد خبر : 92729 24 اردیبهشت 1399
پ

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اینکه معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای برتر اخلاقی به جوانان یکی دیگر از اقداماتی است که در مقابله با نفوذ دشمنان باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، گفت: تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثارگری از نفوذ دشمنان در عرصه فرهنگی جلوگیری می‌کند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی فضای مجازی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز کشور ما محسوب می‌شود، گفت: امروز جنس جنگ تفاوت کرده چراکه دشمنان امروز از جبهه فرهنگی و در رأس آن جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی، درصدد آسیب زدن به‌نظام و نفوذ در کشور هستند که باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار بود.

وی با تاکید بر اینکه معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای برتر اخلاقی به جوانان یکی دیگر از اقداماتی است که در مقابله با نفوذ دشمنان باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، گفت: تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثارگری از نفوذ دشمنان در عرصه فرهنگی جلوگیری می‌کند.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه دستاندکاران این حوزه باید متناسب با علایق و سلایق جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان برنامه ریزی کنند، تصریح کرد: بسیاری از افراد با استفاده از هنر و قلم خود به تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کنند لذا باید بهترین ظرفیت برای برقراری ارتباط بین این افراد و مخاطبان است.

رضایی با تاکید بر سرمایه گذاری بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت فضای مجازی، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی می‌توان با انعکاس دقیق خاطرات و وصیت نامه‌های شهدا و جنبه های مختلف زندگی شان از شیوه‌های نوین و جدید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد‌.

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها