امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران تاکید کرد:

لزوم ورود به موقع جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز

کد خبر : 92781 25 اردیبهشت 1399
پ

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر وحدت رویه در برخورد با ساخت و سازها، اظهار کرد: همه دستگاهها باید دراین باره با احساس مسئولیت و بر اساس شرح وظایف و تکالیف تعیین شده ورود کرده و اجازه ندهند کار به صدور حکم و تخریب یا قلع و قمع بکشد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه  کارگروه ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان ساری که با حضور بخشداران و مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، گفت: با ورود به موقع و برخورد قاطع با اولین اقدامات در ساخت و سازهای غیرمجاز که دستورالعمل و قوانین لازم هم در این باره وجود دارد، ضمن کاهش این ساخت و سازها، فرصت از سودجویان گرفته شده و منافع مردم و بیت‌المال حفظ می‌گردد.

وی با تاکید بر وحدت رویه در برخورد با ساخت و سازها، اظهار کرد: همه دستگاهها باید دراین باره با احساس مسئولیت و بر اساس شرح وظایف و تکالیف تعیین شده ورود کرده و اجازه ندهند کار به صدور حکم و تخریب یا قلع و قمع بکشد.

فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه رفتارهای غیر بخشی باید در بین مدیران و دستگاه‌های اداری گسترش پیدا کند، تصریح کرد: تبعات تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز، دامن گیر همه مردم و مدیران خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید در مسیر قانونی حرکت کرده و جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند، عنوان کرد: شهرداری‌ها نباید در مسیری حرکت کنند که ماده ۱۰۰ محل درآمدی برای این نهادها باشد.

وی در پایان افزود: وظیفه ما اجرای رفتار مبتنی بر قوانین موجود است ما مجری قانون هستیم و قانون گذار نیستیم، مسئولان و کارشناسان نیز نقاط ضعف هر قانون را مطرح کنند تا با مطرح کردن به استان، آن را اصلاح کنیم.

ارائه گزارش توسط برخی از اعضای این ستاد از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها