امروز : 6 اردیبهشت 1403

تجلیل از اعضای شورای روابط عمومی شهرستان عباس آباد + تصاویر

کد خبر : 92870 29 اردیبهشت 1399
پ

مراسم گرامی داشت روز روابط عمومی و ارتباطات با تجلیل از روابط عمومی های برتر استان با حضور استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، برخی مدیران ستادی استانداری و مشارکت مدیران، فرمانداران، شهرداران و مدیران روابط عمومی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد. ‎

این مراسم بطور همزمان با حضور عباس همپا فرماندار شهرستان عباس آباد ، رودگر  صفاری سرپرست شهرداری کلارآباد ، رحمتی  مدیر کمیته امداد امام (ره) و اعضای شورای مرکزی روابط عمومی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

 فرماندار شهرستان عباس آباد در این مراسم با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همه تلاشگران و زحمتکشان این حوزه و تقدیر از خدمات ارزنده تمامی مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی، جایگاه روابط عمومی را ارزنده توصیف کرد و گفت ؛ روابط عمومی ها آینه تمام نمای انتظارات و مطالبات بحق مردم در سازمانها و ادارات می باشند و نقش کارآمدی آن هم برای سازمان و هم شهروندان حائز اهمیت است .

  رئیس شورای روابط عمومی شهرستان عباس آباد تصریح کرد ؛  مدیران باید نگاه سنتی به روابط عمومی را تغییر دهند .

 وی بیان داشت ؛ نقش روابط عمومی ها در  جهت تنویر افکار عمومی ،  تقویت اطلاع رسانی و تعامل با رسانه ها ستودنی است .

  فرماندار شهرستان عباس آباد در پایان ضمن تاکید بر استمرار برگزاری جلسات مشترک مدیران ادارات با مسئولین روابط عمومی  اظهار  داشت ؛ روابط عمومی ها قلب تپنده یک سازمان هستند . باید از ظرفیت خوب آنها در جهت ارتقاء سازمانی استفاده کرد .

  گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از اعضای شورای روابط عمومی شهرستان عباس آباد تقدیر شد .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس