امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه بررسی مشکلات آب

جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان آمل

کد خبر : 92894 30 اردیبهشت 1399
پ

جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور بخشداران ـ مدیریت شبکه بهداشت ودرمان ـ مدیریت آب وفاضلاب آمل و دیگر مدیران شهرستانی 30 اردیبهشت 99 : ‎

 

 

 جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور بخشداران ـ مدیریت شبکه بهداشت ودرمان ـ مدیریت آب وفاضلاب آمل و دیگر مدیران شهرستانی 30 اردیبهشت 99 :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، کارشناسان بهداشت محیط شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداری جهت برگزاری جلسه ، مصوبات جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی را مطرح که مقرر شد ، آب وفاضلاب و شبکه بهداشت  نسبت به تأمین آب سالم برای شهروندان گامهای مثبتی بردارند ، در این زمینه آب وفاضلاب باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهد .

این مسئول گفت : باعنایت به ادغام آب وفاضلاب شهری وروستایی و تبدیل به شرکت آب وفاضلاب ، لذا تمامی اختیارات آب روستاهای شهرستان بر عهده شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته و در این زمینه بخشداران با همکاری دهیاران وشوراها نسبت به تحویل چاههای آب و شبکه آب روستایی به آب وفاضلاب اقدام نمایند و در این زمینه آب وفاضلاب نسبت به انجام تعهدات خود در زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وروستائیان تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد .

معاون سیاسی افزود : با توجه به ادغام دو اداره آب وفاضلاب روستایی و شهری ، از زحمات جناب آقای مهندس فضلی مدیریت آب و فاضلاب روستایی نهایت تقدیر و تشکر را داریم و عرض تبریک داریم خدمت جناب آقای مهندس قبادی جهت پست جدید ایشان و امیدواریم که مدیریت آب وفاضلاب با استفاده از نیروها و کارکنان آب وفاضلاب روستایی که در اختیار آب وفاضلاب شهری قرار گرفتند نهایت استفاده را ببرند و جهت سرکشی از شبکه آب وفاضلاب روستاها از آنها استفاده گردد .

قدرت ا... نائیج نژاد بیان داشت : آب و فاضلاب شهری تعداد کمی چاه در اختیار داشته والان با ادغام دو اداره نگهداری تعداد زیادی از چاه آب روستاها بر عهده ایشان می باشد که نیاز به همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی و روستائیان عزیز می باشد و در این زمینه بخشداران با همکاری دهیاران و شوراها و آب و فاضلاب با برگزاری جلسات بتوانند روستائیان عزیز را متقاعد کنند و نسبت به تحویل تأسیسات روستاها اقدام نمایند .

معاون فرماندار گفت : مردم از ما کار می خواهند و ما باید بیشتر برای آنها وقت بگذاریم و آب وفاضلاب با تقسیم بندی بین بخشها وبا برگزاری جلسات و سرکشی از روستاها نظارت بیشتری داشته باشد و برای اصلاح شبکه آب وفاضلاب روستاها باید تمام سعی و تلاش خود را به کارگیرد و هرجایی که نیاز به تأمین اعتبار و برنامه ریزی می باشد با همکاری فرمانداری وطبق دستورالعمل نکات و درخواست مردم را جامه عمل بپوشاند و روستاهایی که آمادگی تحویل تأسیسات به آب وفاضلاب را دارند اقدامات را انجام دهند و با روستاهایی که مخالفت می کنند با برگزاری جلسات متعدد نسبت به تحویل تأسیسات آب وفاضلاب اقدام نمایند .

در ادامه قبادی مدیر آب وفاضلاب ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداری و تشکر از زحمات مهندس فضلی مدیر آب و فاضلاب روستایی اظهار داشت : در رابطه با تحویل شبکه آب وفاضلاب روستایی ما باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گیریم تا روستائیان عزیز دچار مشکل نشوند و آندسته از روستاهاییکه نسبت به تحویل تأسیسات آب و فاضلاب مقاومت می کنند با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی وبخشداران امیدوارم بتوانیم اقداماتی در این زمینه انجام دهیم .

این مسئول افزود : تمام سعی و تلاش ما و سیاست ما این است که پروژه جدیدی تعریف نکنیم ، ابتدا پروژه های نیمه کاره را در اسرع وقت به پایان خواهیم رساند و در این رابطه همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و از ظرفیت های موجود نیز استفاده خواهیم کرد و از روستائیان عزیز نیز می خواهیم که با آب وفاضلاب نهایت همکاری را داشته باشند و در رابطه با تحویل تأسیسات وشبکه آب هیچگونه نگرانی نداشته باشند و در زمینه ارائه خدمات امیدوارم بتوانیم رضایت آنها را جلب نمائیم .

در ادامه دیگر اعضاء حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند و تصمیم گیری در رابطه با چگونگی تحویل تأسیسات شبکه های روستائی به جلسات آتی موکول گردید .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها