امروز : 9 فروردین 1403

جلسه هماهنگی بزرگداشت روز قدس،رحلت امام و قیام 15 خرداد در میاندورود برگزار شد

منفردی:روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است

کد خبر : 92897 30 اردیبهشت 1399
پ

فرماندار میاندوروددر جلسه هماهنگی گرامیداشت روز قدس بیان کرد: در روز قدس نوعی همدلی و وحدت در بین جوامع اسلامی و ملت ایران در حمایت مردم مظلوم فلسطین ایجاد می شود ‎


 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود،جلسه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس، روزارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد به ریاست منفردی فرماندار شهرستان میاندرود و حضور کلیه اعضا در دفتر فرماندار برگزار شد
#حسین‌منفردی فرماندار شهرستان میاندورود،ضمن تسلیت ‌ایام و‌ گرامیداشت لیالی قدر و قبولی طاعات و عبادات حاضرین جلسه عنوان کرد: روز قدس یادگاری ارزشمند از بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل می باشد.
وی در ادامه بیان کرد: در روز قدس نوعی همدلی و وحدت در بین جوامع اسلامی به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل می‌گیرد و امت واحده ای به معنای حقیقی تشکیل می شود.
فرماندار میاندورود گفت: امروز در مقطع حساسی قرار داریم که شرایط حاد با شیوع بیماری کرونا در کشورقرار داریم و این امر موجب تحت‌الشعاع قرار گرفتن بسیاری از مسائل جامعه از جمله برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی گردید.
منفردی تاکید کرد: وظیفه ذاتی ماست که برای روزهای بزرگ مثل روز قدس ارتحال حضرت امام و سالروز قیام ۱۵ خرداد ، که در تاریخ کشورمان ثبت و ضبط گردیده است برنامه ریزی ویژه با توجه به شرایط موجود داشته باشیم .
در پایان جلسه با توجه به اینکه امکان راهپیمایی روز قدس و برگزاری مراسم وجود نداشت، مقرر گردید تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی محتویاتی در راستای روز قدس، رحلت امامو قیام ۱۵ خرداد تهیه شود تا مردم بیشتر با پیام این روزها آشنا شوند و بهره گیری لازم را داشته باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها