امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان ساری تاکید کرد

رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در بازگشت دانش‌آموزان به مدارس

کد خبر : 92924 30 اردیبهشت 1399
پ

فرماندار مرکز استان مازندران ارزیابی‌ها در آموزش و تولید محتوا در فضای مجازی و برنامه شاد را مثبت اعلام و اظهار کرد: هیچ دانش آموزی نباید از آموزش جا بماند، فضای آموزش باید برای همه دانش آموزان مناسب باشد و درجاهایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست، تولید بسته‌های آموزشی صورت گیرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش شهرستان ساری با تبریک ایام پشت‌سرگذاشته گرامیداشت مقام معلم، گفت: معلمان که سرمایه اصلی نظام تعلیم و تربیت کشور  هستند در این ایام رویارویی با ویروس کرونا، خوش درخشیدند و با آموزش و فعالیت‌ها مستمر در فضای مجازی نشان دادند که به مانند همیشه و در همه عرصه‌ها در خط مقدم بوده‌اند.

وی ارزیابی‌ها در آموزش و تولید محتوا در فضای مجازی و برنامه شاد را مثبت اعلام و اظهار کرد: هیچ دانش آموزی نباید از آموزش جا بماند، فضای آموزش باید برای همه دانش آموزان مناسب باشد و درجاهایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست، تولید بسته‌های آموزشی صورت گیرد.

فرماندار مرکز استان مازندران با تاکید بر رعایت تمام پروتکل‌های ستاد کرونا، تصریح کرد: مدارس و نواحی آموزش‌وپرورش شهرستان تمامی تمهیدات بهداشتی لازم در بازگشت دانش‌آموزان، معلمان و کادر آموزش به مدارس رعایت کنند.

رصایی با اشاره به جایگاه والا شورای آموزش‌و‌پرورش در تصمیم‌سازی، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات و همچنین تصویب و اجرای مصوبات با در نظر گرفتن نظر نخبگان و کارشناسان، توسعه پایدار تعلیم و تربیت مرکز استان مازندران در پی خواهد داشت.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها