امروز : 30 فروردین 1403

در همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از مسئولین روابط عمومی های شهرستان قائم شهر عنوان شد

کد خبر : 92979 3 خرداد 1399
پ

فرماندار قائم شهر: اطلاع رسانی هنرمندانه، ارتباط دو سویه و تعاملی با اصحاب رسانه، سنجش و جلب افکار عمومی، کسب تفاهم متقابل، قائل شدن جایگاهی ویژه برای مردم و خواسته ها و نظرات آنان از ویژگی‌های یک روابط عمومی موثر است ‎

 

در همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از مسئولین روابط عمومی های شهرستان قائم شهر عنوان شد

فرماندار قائم شهر: اطلاع رسانی هنرمندانه، ارتباط دو سویه و تعاملی با اصحاب رسانه، سنجش و جلب افکار عمومی، کسب تفاهم متقابل، قائل شدن جایگاهی ویژه برای مردم و خواسته ها و نظرات آنان از ویژگی‌های یک روابط عمومی موثر است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در آئین تجلیل از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی قائم شهر ضمن بیان مطالب فوق ادامه داد: مدیران روابط عمومی ها با سرلوحه قرار دادن مخاطب محوری و پاسخگویی، ترویج اخلاق حرفه ای اطلاع رسانی و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی جایگاه ویژه ای در سازمانها دارند.
فرماندار قائم شهر خطاب به مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه گفت: نباید ذهنیت مردم به سمتی برود که قائم شهر را با عنوان شهر خسته خطاب کنند و باید دیدگاه مردم به سمت اتفاقات مثبت و نوید بخش به سمت امیدافزایی سوق یابد.
یوسف پور با اشاره به اقدامات گردشگری موثر در پارک جنگلی تلار، اذعان داشت: شورای اسلامی و شهرداری قائم شهر توانستند با اتحاد و همدلی در این بخش بسیار خوب عمل کنند و این توانمندسازی در گردشگری با محوریت بومگردی می تواند در نقاط دیگر قائم شهر همانند پارک جنگلی قادیکلا با مرداب تاریخی اش عملیاتی شود.

در ادامه عباس مهدوی، جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در این مراسم گفت: معرفی مزیت های توسعه ای و سرمایه گذاری، اولویت فعالیت های روابط عمومی ها باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه روز قدس در پیش است و روابط عمومی ها باید از طریق فضای مجازی و فرصت های تبلیغی مظلومیت فلسطین و قدس عزیز را فریاد کنند و همه باید به رویش مجازی " من یک فلسطینی هستم " بپیوندند، گفت: هر اتفاقی که در مجموعه روابط عمومی ها رقم می خورد باید نتیجه اش توسعه شهرستان شود و ملاک ارزیابی روابط عمومی ها نیز همین مسئله می باشد.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید بازوی فرمانداری و شهرداریها باشند، گفت: در مدیریت شهری باید کارهای بروز و خلاق انجام شود و فعالیت روابط عمومی ها در راستای معرفی فرصت های توسعه ای باشد.

عباس صالح زاده، شهردار قائم شهر نیز در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم و مدعوین محترم در ماه مبارک رمضان و ابراز امیدواری ازبرگزاری این نشست ها در توسعه شهرستان قائم شهر گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده و در حوزه مدیریت شهری این موضوع ویژه تر می باشد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند در کنار مدیران برنامه های توسعه را عملیاتی نمایند ابراز داشت: فضای مجازی مانند بسیاری پدیده های دیگر در کنار همه مزایا، معایبی دارد و از جمله آن می توان به منفعت طلبی های برخی افراد معلوم الحال در این قالب برای نفع شخصی ولو به قیمت به حاشیه کشیدن اصل موضوع اشاره نمود.

شهردار قائم شهر با اشاره به اینکه روزگاری قائم شهر را به عنوان شهر خسته خطاب می کردند و این موضوع سبب شد تا در اولین اقدام با بررسی هایی که با شورای اسلامی شهر، فرماندار و نمایندگان داشتیم طرح احداث و توسعه پارک جنگلی تلار را شروع کردیم که به عنوان یک نقطه گردشگری منحصر به فرد در شمال کشور بدل شده است.
وی با بیان اینکه در کنار ایجاد فضای تفرجگاهی در پارک تلار بیش از ۲۰۰ اشتغال مستقیم در این بخش ایجاد می شود، گفت: در طول ۶ماه کار عملیاتی برای ساخت این پارک توسط پرسنل شهرداری حدود دو هزار نفر زحمت کشیدند که جای قدردانی دارد.
صالح زاده ضمن اشاره به بازدید استاندار مازندران از این پروژه گردشگری از افتتاح آن همزمان با سفر هیئت دولت به استان خبر داد.

در پایان مراسم از مسئولین روابط عمومی های شهرستان تجلیل به عمل آمد و احکام شورای روابط عمومی قائم شهر به اعضای برگزیده انتخابات شورای روابط عمومی ها، تقدیم گردید.

اشتراک گذاری
پیوند ها