امروز : 28 فروردین 1403

پیام تبریک

پیام تبریک سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

کد خبر : 92985 3 خرداد 1399
پ

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. ‎

 

                                           بسم الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نمازهای فریضه و دعا و نیایش هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود. امیدواریم خداوند منان به کرم بی‌منتهای خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد. چه زیبا ماه مبارک رمضان به ما نشان داد که باهمت و توکل، با تلاش و تقوا و با استقامت و عبودیت می‌توان اوج گرفت و به حقیقت هستی نزدیک شد و در جایگاه برترین مخلوقات عالم سرافرازی کرد.

عید سعید فطر، عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان، عید زیبایی های معنوی ، عید بشارت و سعـادت و عید خداجویی و خـداپرستی و خداترسی است. عید بزرگ مؤمنان و روزه داران و تجلی یک ماه سازندگی و وارستگی، پایان باشکوه یک ماه مهمـانی الهی و عید قبولی طاعات و عبادات و صیـام است وروز اعلام پیروزی برطاغوت نفس و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود.

اینجانب فرارسیدن عید سعید فطر، عید شکرگزاری توفیق عبادت و پیروزی نفس در جهاد اکبر را پیشاپیش به همه مسلمین جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان هزارسنگر آمل تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم طاعات و عبادات همه بندگان مخلص خـدا مورد قبـول درگاه احدیت قرارگرفته باشد و برکات تهذیب نفس و لحظات سرشار از مهربانی و معنویت در تمام ایام سال همراه ما باشد.

امید است در روز عید سعید فطر با حضـور در اجتماع عظیم و صف های محکم نماز عید فطـر، اتّحاد، برادرى و همـدلى همـه مسلمین جهان را به نمایش گذاشته و بر آستان کبریایی حضرت احدیت دست مناجات و شکرگزاری برآوریم و رحمت و مغفرتش را مسئلت نماییم. باشد که درپناه عنایاتش در طریق رستگاری گام برداریم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها